Hé mensen,
Ik zit er over te denken om naar Blanes te gaan. Alleen vraag ik me af of camping LA MASIA een beetje goed is.
Ben vorig jaar naar Terschelling geweest, camping Appelhof. Zo’n rotzooi hoef ik dus echt niet meer.
Wie kan mij vertellen of LA MASIA een beetje een normale rustige (vooral 's nachts) camping is?
La Masia is een goede en vrij rustige camping. In de zomer verblijven de gasten van Go-Go, X-travel en Beachmasters er, maar die liggen vrij achteraf. In Blanes zijn nog meer goede cmpings waar je even kan kijken, staan op de site van Blanes. Genoeg keus dus!
Suc6 met zoeken
la masia heeft de beste ligging voor uitgaan. . het ligt echt midden in de uitgaansstraat (moeilijk voor te stellen) pal naast Las Vegas…
maar tis wel echt een jeugdcamping, de voor de jeugd ingerichte kant en klare tentjes staan echt op elkaar, er is weinig ruimte en volgens mij als je een keertje snachts wat eerder naar huis wilt wordt je geheid snachts wakker van een groepje die te dronken thuis komt
maar boven alles is het volgens mij wel een onwijs gezellige camping met heel veel gezellige jeugd!
weet iemand misschien ook of je nog een beetje kunt voetballen op die camping of is daar echt geen ruimte voor?
Nee, is geen ruimte voor. Het staat echt helemaal vol met tenten!
weet iemand dan toevallig ook of dat strand daar een kiezelstrand is of een zand strand???
ik hoop echt een zand strand, want op een kiezelstrand kan ik niet slapen!
groetjes!
annelies
Ik mag hopen dat het zand is, want anders kan er nergens meer gevoetbald worden… maar omdat het zand overdag te warm is moet dat dan toch s’avonds gebeuren of s’nachts na een avondje flink buugen…
het is zand maar overdag is er echt niet te voetballen want dan ligt het helemaal vol en in de avond kan je wel voetballen maar er is daar bijna alleen maar droog zand dus niet echt lekker om op te voetballen.
We kunnen wel toernooitjes ergens op de straat doen
heej je kan toch ook gewoon beach volleybal doen?? niet dat ik dat beter kan dan voetbal… :rolleyes: maar dat is wel zanderig…
en anders…
dan voetbal je maar tussen de tenten door…
maar waag het niet om een bal op me kop te schieten als ik lekker lig te zonnen…
‘De truukjes van Van Der Vaart…’
CU!! B)
kus Lies
hoi hoi
:rolleyes: Ik wil eigenlijk nu al naar Blanes, maar ik moet eerst nog een weekje proefwerken maken :S
zuiden van t land he? Ik hoop dat t weer beter is daar… hier wordt je echt niet vrolijk van!
Maar ach… laat ff weten als je van plan bent mij en lies (enneleis) tegen te komen… met zn 2tjes is altijd leuk, maar een grote groep is altijd beter :D!
B) ADIOS
Hey enneleis&nymph,
Wij zijn zeker van plan jullie tegen te komen!
Zonder bodyguards is maar niks he haha
Spreek je nog op msn voor we gaan
kus kus
The_Beachboys
Hebben de tenten op Camping La masia eigenlijk stroomaansluiting bij de tent? En hoe zit het met water bij de tent en dat soort dingen?
Heeyy wij zitten ook op camping la masia van 9 tot 19 augustus!! Wie nog meer??
Mzzl Ray
heey wij zitten ook op camping la masia, wij vertrekken 9 aug en blijven daar tot de 26e !!! wij vertekken vanuit eindhoven met de bus, en gaan met holiday express!!
wie nog meer??
groetjes 2 dames
Jah wij vertrekken ook de 9e (vanuit Utrecht) alleen we gaan met GoGo Tours… dusjah… Maar dan zien we jullie daar wel toch?
Kuss Ray
heey zitten jullie daar in een tent of in een stacaravan?? nou wij in ieder geval in een tent!
groetjes debby :lol:
Ja wij ook in een tent!!
tent is niks. hotel is dé shit!
Ja want dan zie je de hele dag niemand <_< Met een tent is veel gezelliger!!
Hai vakantiegangersss!! Wij willen nu eigenlijk wel gaan boeken, maar we willen heeel graag weten of er niet een KOELKAST te huur is op camping la masia? via beachmasters willen we boeken maar op die site staat er niks over maar op de site van xtravel wel maar daar willen we dus niet boeken. Een koelkassie zou egt top zijn! Reageer snel please! :rolleyes: