Je kunt koelelementen huren bij X-Travel net als dat je Trays Koud Bier kunt kopen ![]()
haaallloo allemaal! wij zijn 2 heeele gezellige meiden en we gaan 27augustus 8 dagen naar camping la Masia. wie zijn er dan nog meer??? reageer ff! en tot dan alvast! Grtjes Debby&Jolanda.
heejj hoi,
je kan op elke camping wel een coelkast huren en voor niet al teveel geld… ook op la masia… ![]()
xxx
rene
De koelkasten zijn helaas al allemaal verhuurd… wij wouden ook een koelkast want lauw/warm bier is natuurlijk niet te zuipen :blink:
Originally posted by baukeboekebaas@01-03-2005, 20:08:47
** De koelkasten zijn helaas al allemaal verhuurd… wij wouden ook een koelkast want lauw/warm bier is natuurlijk niet te zuipen :blink: **
ey begin…wtf allemaal verhuuurd? op elke data? damn daaag heeft iemand alternatieven? van gewoond drinken moet ook koel blijven en eten :o
die moet je bij de camping aanvragen… mijn broertie zat ook op la masia en die kon er gewoon een krijgen… en ik op camping El pinar en wij konden hem ook krijgen en dat was allemaal in de maand juli
***ik ga samen met een vriendin naar la masia van 25 juli tot 7 augustus B) :lol: staan in een tenje van beachmasters
hoop dat r wel een koelkast te krijgen is :huh: ***
koelkasten huren?!? op La Masia?!? Dus NIET!!!
Ik ben bijna een week thuis en ik ben met Beachmasters op La Masia verbleven. Maar je kunt daar echt geen Koelkasten huren.
btje vreemd dat ze het dan wel duidelijk overal vermelden he… heb je wel geïnformeerd of waren ze allemaal al verhuurd?
een klasgenoot van mij is net terug van la masia met gogo en die heeft wel een koelkast gehad…
groetjes
ja ik heb geinformeerd voor koelkasten. Maar bij GoGoTours hebben ze wel koelkasten, by the way. Maar daar heb je voor betaald. Groetjes Christel
***hehe we zien t wel B) ***
Als je gewoon elke dag verse dingen koopt als je naar het strand gaat of van het strand af komt. Dat zit het toch ook goed??
Groetjes Christel
**ja ik heb geinformeerd voor koelkasten. Maar bij GoGoTours hebben ze wel koelkasten, by the way. Maar daar heb je voor betaald. Groetjes Christel
**
toch hebben wij niet voor koelkasten betaald…
die kun je gewoon op de camping krijge, maar dat zal dan wel bij de reis-
organisatie liggen ofzo…
ik zie het wel en anders verse dinge elke dag halen… en lauw bier drinken
groetjes
Ik ben net een dagje terug van camping La Masia en wat betreft elektriciteit en zo: dat is er niet!
De laatste dag dat wij er waren, hadden een paar lui wel verlengsnoeren naar een kast gelegd, maar officieel mag dat dus niet… weet dus ook niet hoe lang die dingen zijn blijven liggen.
Een koelkast huren bij X-travel kon inderdaad wel… hoorde ik van een vriendin die vorig jaar daarmee gereisd had.
Maar via beachmasters schijnt het ook te kunnen, want een groepje naast ons had ook een koelkast gehuurd. Ik weet niet hoe, waar en zo, maar het is ze wel gelukt!
Dus als je het perse wilt, dan kan het dus!
Wij hebben gewoon blikjes uit de winkel gehaald en meteen opgedronken. Op het strand hebben we wel warm water gedronken haha, maar goed… geeft niet!
Ik las eerder trouwens op de site dat er een zandstrand was in Blanes… nou ik zal jullie uit de droom helpen: dat is er echt NIET hoor!
Er lagen allemaal van die kleine steentjes die heel erg warm werden in de zon. Hoe dichter je bij het water kwam, hoe groter de stenen werden, dat deed echt zeer aan je voeten!
Verder heb ik echt een topvakantie gehad op camping La Masia!
Ik had gehoord dat het toiletgebouw echt heel vies was, maar gelukkig was dat echt niet zo! Heel nieuw en mooi!
Zorg wel trouwens dat je een slaapzak bij je hebt: ik heb het 's nachts echt koud gehad (had alleen een dekbedovertrek bij me, zonder deken)!
Nou… have fun in Blanes!!
X moon
nou ik weet niet waar jij gestaan heb maar een klasgenote van mij had gewoon stroom want ze had een koelkast…
ze gaf nog mee als tip dat ik een verlengsnoer mee moet nemen…
vage shit allemaal
groetjes
Geen zand? ![]()
Er is echt geen zand!!
Ik heb nog slecht nieuws. Er is een kwallenplaag. Die beesten bedoel ik, niet de irritante jongens.
Groetjes christel
Originally posted by moontje45@21-07-2005, 20:55:14
**Maar via beachmasters schijnt het ook te kunnen, want een groepje naast ons had ook een koelkast gehuurd. Ik weet niet hoe, waar en zo, maar het is ze wel gelukt!Ik las eerder trouwens op de site dat er een zandstrand was in Blanes… nou ik zal jullie uit de droom helpen: dat is er echt NIET hoor!
Er lagen allemaal van die kleine steentjes die heel erg warm werden in de zon. Hoe dichter je bij het water kwam, hoe groter de stenen werden, dat deed echt zeer aan je voeten!
**
je kan de koelkasten gewoon via de camping zelf huren…ff vragen bij de receptie
het was geen zandbak-zand nee, maar het waren ook geen grote stenen.
en ik weet niet waar jij ergens op het strand was,maar bij ons was da nie.
kan best dat het aan de andere kant van de rots wel stene waren, maar het strand voor camping la masia was wel goed te doen
Originally posted by Gast: Janine@30-10-2003, 18:27:37
** Hé mensen,
Ik zit er over te denken om naar Blanes te gaan. Alleen vraag ik me af of camping LA MASIA een beetje goed is.
Ben vorig jaar naar Terschelling geweest, camping Appelhof. Zo’n rotzooi hoef ik dus echt niet meer.
Wie kan mij vertellen of LA MASIA een beetje een normale rustige (vooral 's nachts) camping is? **
Heeey
ik zit nu in spanje op camping la masia
en tis er egt heel gezellig hor…
2 zwembaden…
en uh je loopt je camping af en je staat tussen de barretjes en discotheken…
maja… dinsdag ga ik alweer na huis dat is wel jmmr…
doeg xxx