Camping La Maisa

Heej,

Weet iemand toevallig of Camping La Maisa een eigen website heeft? Ik heb gezocht bij google enzo maar daar vind hij niet echt wat. :angry:

Ennuh voor hoe oud zijn de meeste discotheken daar? 18+ of 16+ ?

alvast bedankt!!
xxxxx

officieel volgens mij 16+ maar als je ziet wat voor kinderz er soms rondlopen . . . zou je 12+ soms al vermoeden :stuck_out_tongue:

en la masia: www.campinglamasia.com

Hahaha Owkeej!

Thnx voor de info :slight_smile:

Wie gaan er dit jaar naar deze camping?? wij willen rond eind juni/begin juli gaan!! of wie is er vorig jaar geweest???

Weet iemand of je niet sochtends uit je tent brandt door ze zon??? want er staat wel dat de tenten onder bomen staan, mja ze zeggen wel meer :rolleyes: dat je dus wel btje kunt uitslapen??? :stuck_out_tongue:

Heey B) !

Ik (en vrienden) wil aankomende zomer ook naar camping la masia gaan, met Gogo Tours. Wij gaan 2 juli of pas 6 augustus.

Zijn er al mensen op deze camping geweest? En wat vonden jullie er van?
Wat is zo ongeveer de leeftijd van de jongeren die daar heen gaan?

**eelowww ik ga deze zomer ook naar la masia met me ouders en kennisen me zus en een vriendin heb der vette zin in :smiley: volgens mij is het egt wel een coole camping ik ga rond 16 juli nog meer mesne rond deze datum? ciaooo Kusjes fleur

Wij gaan ook met 8 jongens naar La Masia.
Wij vertrekken 23 Juli met gogotours uit Utrecht.
Wordt echt dik feest daar.
thesummerof2004@hotmail.com

die heb volgens mij idd geen site… moet je anders ff kijken op costa brava pagina ofzow… en leeftijd is d8 ik 18 zelfs… (k werk er zelf in de zomer) maar over 16 word nie moeilijk gedaan en soms idd zie ik mensen die net uit de luiers zijn…
groetuh
Rudolf sunset Website “THE place to be”

http://www.sunsetblanes.com/rudolf6mini.jpg

heej fleur, je hebt geluk :wink: wij gaan ook 16 juli naar la masia, wij hebben met 9 jongens twee stacaravans daar gehuurd.

we blijven dan tot 31 juli. zit je met je ouders ook in een stacaravan??

groetjes dino :stuck_out_tongue:

Kijk ook op www.whoesa.nl

Hey mensjes…

Wij gaan met zijn 2en daar 14 dagen de boel onveilig maken…! Wij gaan van 9 t/m 23 augustus…! Zijn er meer mensen rond deze tijd? Ik ben benieuwd hoe het daar is… hebben er mensen ervaringen? Deel ze met ons…!

Groeten Kevin en Perry

:stuck_out_tongue:

hey rudolf,
ik las op je eigen site dat je op zaalvoetbal zat.
Let’s play panna knock out in Blanes!!! Of durf je niet :wink:
en weet jij misschien of er voetbaltoernooitjes worden georganiseerd daar op campings ofzo?
groeten uit culemborg

Heeeij dan willen wij Spakenburgers ook mee doen hoor, wou houden ook van voetbal… :wink:

Is goed dan kunnen we toernooitjes kan houden daar!
In de middag lekker naar het strand daarna voetballen en sávonds lekker losgaan in de disco’s!!!
Wordt echt super daar!!
wij zitten er van 23 juli tot 4 augustus. jullie???
[edit] *In augustus, wel ff op blijven letten he jantje. (Nog lekker de dag geplukt vandaag :stuck_out_tongue: :lol: :stuck_out_tongue: ) jappie *

antwoord: Jah jappie ik stond om 11 uur al lekker buiten te doelen, terwijl jij nog een paar uur in je nest lag.

Wij gaan ook!! 9 augustus, maarre is die camping wel strakk?
MzzlL

Wij gaan 13 augustus, maar we gaan daar zeker wel voetballen dan als dat kan, want daar houden we van… :wink: Of beachsoccer… :slight_smile:

jammer dat ik dan allang weg ben had ook wel zin om een potje beachsoccer te spelen of voetbal B)

of PANNA KNOCK OUT!!!

Ow Yeahh… :wink:

la Masia ligt gewoon tegenover ons appartement… zo master ouwe… :slight_smile: