Camping La Maisa

http://www.sunsetblanes.com/rudolfstrip1.jpg

[email=Rudolf@sunsetblanes.com]Rudolf@sunsetblanes.com

Sunset WEBSITE

:smiley: Tjah, van wie kan je verwachten dat je je biertje krijgt ingeschonken, je op straat of op t strand aanspreekt of je favourite plaatjes draait? Nou hier dus de de Sunset & Crash crew 2004! :smiley:

[email=Rudolf@sunsetblanes.com]Rudolf@sunsetblanes.com
klik hieronder ff voor DE sunsetwebsite
Sunset WEBSITE

Ik zeg het maar alvast: ER WORDT BEHOORLIJK VEEL UIT JE TENT GEJAT DAAR! Echt een minpunt van de vakantie was dat vorig jaarā€¦

Das wel vervelend ja, maar ik heb daar absoluut geen last van gehad twee jaar terug.

Je moet gewoon zorgen dat alle waardevolle spullen in een kluisje liggen dan kan dat in iedergeval niet gejat worden.

kus

ja, maar wat doe je dan aan kleding die gestolen wordt uit je tent? dat kan echt niet in een kluisā€¦

nou zoeken wie je kleren heeft gejat en hem dan laten merken dat ie dat geen 2e keer hoeft te doen

een koffer met een slot mischien een optie???

das helemaal makkelijk kunnen ze gelijk je hele koffer meenemen
hehe

ghighi wij hebben mooi 2 sta caravans, die mogen ze wel los breken maaruh dan meteen braak schade voor de verzekering !

maaruh mensen we gaan toch voor de lol op vakantie ?

dus laten we het vooral gezellig maken

greetz da whoeas crew (www.whoesa.nl)

dat jatten zal vast wel meevallenā€¦ gewoon niet teveel waardevolle zooi meeslepenā€¦ koffers zitten toch wel vol met kleding en bikiniā€™s e.d. :stuck_out_tongue: Beetje op je spullen letten en wie weet helpt t als je geld e.d. in je vuile was doet of zo :wink: (ik ga t niet proberen, maar laat t me maar horen als t werkt :))

<span style=ā€˜color:purpleā€™> xxx Nienke</span>

en ook als het niet werkt :wink: hehe

Beste mensen,

wij (5 jongens uit de buurd van Eā€™hoven)
gaan 31 Julie met het vliegtuig naar Blanes en zullen 2 weken verblijven in een of andere stacaravan op camping La Masiaā€¦
onze vraag isā€¦is dit een leuke camping en gaan er rond die tijd veel mensen naar Blanesā€¦
neem ook een kijkje op onze siteā€¦http://www.hockeypaupers.tk

kusjes haai

eeuuuuh hockeypaupers :lol: :lol: :lol:

ik ga samen met mn vriendin ook de 23ste vanaf utrecht allen dan met traxs:P haha groetjees

Ik wens je heel erg veel succes in de ochtend als je wakker word als je naar camping la masia gaat, kep nu al medelijden :stuck_out_tongue: