Whoesa Op Camping La Masia

heej :smiley:

wie gaan er allemaal naar camping la masia?? wij gaan van 16 juli t/m 31 juli.
wij zijn een groep van 9 jongens (tussen de 18 en 22 jaar) en hebben daar twee stacaravans gehuurd, we gaan er heen met een gehuurd busje.

wie wil ons vergezellen op de camping??

groetjes dino

kijk nu op www.whoesa.nl :slight_smile:

nouja er reageert ook niemand op jullie berichtje
dan doen wij dat wel ff zo zijn we dan ook wel weer
wij gaan wel tegelijk met jullie naar la masia maar dat wisten we allang al :rolleyes:
kussies van tha meisjes eut westbeemster :smiley:
www.eut.4t.com

Jammer daar gaan wij nou net niet heen, maar ons appartement ligt daar dicht in de buurt… :wink:

serieus, ik dacht nooit dat het zo leuk zou zijn om naar onbekende mensen hun party foto’s te kijken, maar lach me dood! :smiley:
volgens mij zijn jullie echt lache…niet vergeten te roepen he als jullie op op de camping zijn! :stuck_out_tongue:
doeg!!!
tot snel

kusjes annelies

ghighi

dat gaat dus helemaal goed komen! hoop as weekend meer party foto’s online te hebben op onze whoesa site. denk dat we de camera maar eens meenemen naar de kroeg zaterdag met voetbal !

ennuh blanes word vast een feestje maarjah dat hebben we eigenlijk overal wel of niet dino :lol:

groetjes da whoesa crew (www.whoesa.nl)

heeey! Jullie kennen als het goed is al mijn reisgenote annelies… En dan weten jullie ook dat wij ook in blanes zitten met jullie.

t wordt echt super! ben nu al mn lijstje aan t schrijven, wat ik mee moet nemen… jullie nog tips? :wink:

adios (ik begin alvast op zn spaans :P)

xxx Nienke

Hey wij (2 meisjes van 17) gaan ook naar La Masia en wij vertrekken de 10de…
Is het daar een beetje leuk en kan je daar leuk uit???
Of zijn jullie er ook nog nooit geweest???
xxxx K en L

Hey Gezellige mensen,

Wij, ik (23) en een vriendin (Andrea, 19) gaan volgende week al naar la Masia. We gaan 13 dagen naar Spanje met de bus.

Groetjes,

Hejjj mensen

Dit jaar komen we ook weer effies kijken in blanes, gaan alleen nu maar met 4 mensen dus whoesa crew/2 en iets later 7augustus vertrekken we pas. Kijk eens op onze site www.whoesa.nl voor foto’s van afgelopen jaar blanes op camping la masia (wij hadden 2 stacaravans en zijn er zelf heen gereden met een 9persoons busje ) :smiley:

Ben er vanaf 11 juli tot ergens augustus ofz0 :slight_smile:
Kom jullie vast wel tegen :smiley:

La Masia… busreis… 25 juli tot 3 augustus… hehe B) dat wordt wel vet jaa! :smiley:

welke busreis, en welke opstapplaats?

wij opstapplaats weert. ook 25 juli tot 3 aug. snoeyink reizen :smiley: