La Masia Info Of Solmar Plz

eywa

wij gaan van de zomer 4 Juli naar Camping La Masia of solmar

opzich lijken ze allebij hetzelfde, ofniet? zouden wij wat meer info kunnen krijgen over die 2 camping en welke wij het beste zouden kunnen kiezen
hebben jullie btw ook foto’s e.d. van die 2 campings van bijv de tent (extra)
zwembad en andere faciliteiten

alvast heel erg bedankt en check jullie daar tog B)

Rustug

zou het niet durven zeggen kga voor de 1e keer. ook op la masia van 2 juli - 17 juli alleen appartement :rolleyes:

hmm daar hebk ik niet bepaald veel aan :stuck_out_tongue: maaru neem je tanga’s mee viniej? :smiley:

nope ga met 3 vrienden op pad. maar daar lopen er tog genoeg ? :stuck_out_tongue:

haha jah tog dat is zo :smiley:
nou wij hebben geboekt kan nie wachten vriend B)

Mick’s picturetrail

Als je naar la masia gaat komen we elkaar mss nog tegen :lol:

jah tog we rocken la masia :smiley:

La Masia Heeft Zwembad…
Solmar Niet (gelooof ik…)
Want daar konde we het niet vinde :stuck_out_tongue:
Heb ong op elke camping al gezwemd :smiley:

Solmar heeft ook een zwembad :stuck_out_tongue:

hey mensen wij 2 meisjes van 17 en 18 gaan van 5 juli tot 19 juli naar camping la masia met het vliegtuig wie gaat er nog meer in deze periode en wie is er al eens heen geweest wil weten of het leuk is daar
baybay
tot in blanes bij het feestuh :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: B)

Originally posted by nienke17@07-03-2005, 13:41:17
hey mensen wij 2 meisjes van 17 en 18 gaan van 5 juli tot 19 juli naar camping la masia met het vliegtuig wie gaat er nog meer in deze periode en wie is er al eens heen geweest wil weten of het leuk is daar
baybay
tot in blanes bij het feestuh :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: B)

wij gaan 4 juli met de bus ook tot 19juli
2 jongens van 18 en 1 van 17
wij gaan dit jaar ook voor het eerst blanes maar we gaan hem wel rocken :smiley:
zitten jullie ook in een tent?

wij(jongen&meisje) gaan vanaf 16 augustus voor 15 dagen…waarschijnlijk naar camping solmar!

Ik ga voor mijn rust naar camping solmar, mijn tour operator zei dat het daar zo rustig was zodat ik 1 met de natuur kon zijn… :smiley:

En in mijn natuur verandert het water van de waterval in bier… Moge het rijkelijk vloeien…

Heb er zin an, alleen het zoute water vind ik gewoon klote, er is daar toch zout water??