Vakantie naar Blanes

Hallo iedereen:zon02:.

Ik ga voor het eerst naar Blanes op vakantie.
Nu had ik een paar vraagjes.

1.)Hoe lang is het reizen met de bus?:question:
2.)Hoeveel geld zou je meenemen voor een weekje?
3.)Willen ook naar Barca,is het makkelijk te bereiken en hoeveel kost dat ongeveer.)
4.)Is La Masia een leuke camping.(Hoor alleen maar goede verhalen over)

Alvast bedankt!!!:chin:

Hoe lang het reizen is, ligt er natuurlijk aan vanaf waar je komt maar een uurtje of 18/19 ongeveer

Het geld, dat ligt er natuurlijk aan hoe vaak je uit eten wilt enz. Maar wij hebben zoiezo p.p. 50 euro per dag gerekend! ( wij gaan 2/3 keer uit eten, verder koken we zelf! :smiley: )

Je kan ook via de reisorganisatie naar Barcalona toe, via x-travel kost dit 30 euro. Verder kan je er zelf ook heen & de prijzen van het vervoer vallen erg mee & het is goed te bereiken!

Ik ga zelf ook voor de eerste keer na La masia, voor zo voor ik het gehoord heb, ik het goed te doen! Het is natuurlijk niet allemaal heel netjes & veel ruimte enzo, maar het zal het zeker heel gezellig zijn! :zon02:

Wanneer ga je eigenlijk precies ?

Okeej bedankt,

Ik ga van 30 Juli t/m 8 Augustus.
Niet zolang…goed voor een eerste keer denk ik.
Jij dan?

Ik gan zelf ook met een reisorganisatie (GoGo)
Maar is het dan niet zo dat je dan aan een bepaalde tijd vast zit zeg maar.
Dat je eerst ergens gaat kijken voor een half uur en dat je dan weer na het volgende deel van de stad gaat.
Zelf wil ik graag de Sagrada de Familia (Ja,een groter kerk daar in Barca)bekijken maar dan wil ik niet haasten omdat we dan na een half uur al weg moeten.

ik ga ook 30 juli met een vriendin richting blanes, la masia… :stuck_out_tongue: alleen gaan wij met x-travel… eerst een poos in de bus en dan feesten en strandhangen… :stuck_out_tongue:

Owkeej,wat een gezelligheid.
Waar stappen jullie op dan,en tot wanneer blijven jullie.

wij gaan met x-travel vanuit zwolle met de bus, en gaan even lang als jou… :wink:

Okeej,Prima toch?
Ik stap op in Utrecht…maar niet met dezelfde reisorg.maar dat had je al begrepen denk ik.

Misschien zie ik je daar wel.

Fijne vakantie alvast!!:smirk:

jah jij ook! dat komt vast wel goed… :stuck_out_tongue:
we staan bij elkaar op de camping, dus alles is mogelijk… :wink:

Jah bij mij zal het ook wel goed komen.
Wie weet wie je dan naast je krijgt:dag:.
Wat een LOL:confused:

Maar goed…ga je alleen met een vriendin dan?

jups… zij is 20 en ik 21, en gaan voor et eerst zonder ouders naar et buitenland… de afgelopen 2 jaar naar schier geweest, en willen nu naar de warmte… :stuck_out_tongue:

Warme nadert ons land ook komend weekend!!!:vak02:
Maar idd zalig aan het strand van de Costa Brava liggen.
Kijk er nu al naar uit!

ik weet het, maar warmte hier is toch anders dan de warmte daar… :stuck_out_tongue:

Jah of beter gezegt…Je wilt gewoon niet in de hitte zitten in ons kikkerlandje maar gewoon zo ver mogelijk hier vandaag liggen bakken in de zon:unibrow:

precies… :stuck_out_tongue: daar is het droog en warm, hier is het altijd benauwd warm… :stuck_out_tongue:

Oee ik heb er ook echt al zoveel zin in! :zon02:

Ik ga 23 juli weg ( lekker eerder als jullie :stuck_out_tongue: ) & blijft tot 8 augustus, voor mij is het de 2e keer! Ik sta ook op La masia en reis met de bus, x-travel! :smiley:

Het is inderdaad wel zo dat als je met de reisorganisatie meegaat naar Barcalona je wel aan tijden vast zit, dat is wel minder! Maar op jezelf schijn je er ook goed te kunnen komen!

Over die tijden is trouwens ook met bijv. Lloret by night, kan je beter zelf gaan, of meegaan maar dan gewoon blijven waar je het leuk vind& op tijd terug zijn bij de bus!

Nog 12 dagen yeah!

ik ga ook via x-travel met de bus, mss komen we dan wel op hetzelfde stuk camping te staan… :stuck_out_tongue: en ik ga de 8e ook weer terug… :stuck_out_tongue:

La masia is idd wel een leuke camping! Alleen jammer dat die tentjes van die jongeren reizen altijd achteraan staan.

Reizen duur kleine 20 uur ja, ligt er ook aan waar je vandaan komt. Ik vertek om 5.45 vanuit Enschede naar Nuland, om daar over te stappen richitng Blanes!

La masia ist gezelligst… De tentjes mogen dan wel achteraan staan, maar wel een zwembad voor je neus. Hoe wil je het hebbe ? :wink:

Ik heb een hele zee voor mezelf :^)

Hoe dat zo?