heb er echt Zo veeeeel zin in…
gister gaan shoppen, en dat ga ik daar in barcelona nog ff overdoen… ![]()
Haha ik ook! Kan echt niet meer wachten, de laatste 10 dagen gaan zooo langzaam!
& wij zijn gewoon met 191 dagen begonnen met aftellen ![]()
Ik heb 2 weken geleden al lekker gewinkeld, nu is mijn geld op dus ik moet zuinig doen tot aan de vakantie! :paranoid:
Ik shop elke week klein beetje (A) Krijg de dag dat ik aankom loon dus genoeg zakgeld daar :p.
Ik krijg inderdaad ook net loon als ik er ben, lekker! :biggrin:
Maar ik heb natuurlijk ook al hard gespaard aangezien ik toch 17 dagen ga & ik geen zin heb om zuinig te moeten gaan doen! ![]()
Ja oké :p.
Maar genoeg gewerkt afgelopen 4 weken, dus ik hoef niet eens zuinig te gaan doen ![]()
Hallo ik ga 20 juli met Reko reizen in Hotel Boix-mar 24 dagen ik geniet nu al En veel Kinto Drinken bij Geert Cafe La-VERANDA zeer goed eten
tot kijk:vak01:
Waar zit dat Geert Cafe La-VERANDA ergens
Nog nooit van gehoord! ![]()
Vanaf vandaag nog 8 dagen! Heb gisteren voor mijn mede-reizigers een spaanse avond met paella, tapas en sangria gehouden! Lekker!
Hopen dat ik vandaag nog wel een beetje bruin kan worden voordat ik op vakantie ga want anders verbrand ik in Blanes zeker! Stom weer in Nederland! :tssk:
Hoe veel geld denken jullie ongeveer per dag uit te gaan geven eigenlijk ? :so:
:vak02:
Hallo Isabelletje Cafe La Veranda zit achter aan bij de Beatsclub tegen over het nieuwe appartementen ,hete vroeger 6 jaar geleden Cafe Valkenburg
Je moet gauw op 50 euro per dag reken
Waar moet jij vertrekken ik uit Maastricht en om 13.00 uur
50 Euro per dag zijn wij idd ook vanuit gegaan! ![]()
Hallo zit jij in een hotel of camping en dan veel naar Arena of ergens anders heen ik zit veel bij LA-VERANDA :finger: of Ruuds Klomp allebei leuk
Tot kijk:wereld:
…
waar heb je gewerkt dan maatje:wasted::zon02:
Camping La Masia zit ik! En jij?
Ik weet niet waar we dit jaar veel heen gaan, denk zoiezo Arena wel, verder blanes beach, en nog even kijken waar we van te voren heen gaan om in te drinken maar dat komt wel goed!
Ik kom zeker bij de Klomp wel een keertje langs!
Waardevolle spullen leg ik zeker in een kluisje & mijn koffer kan op slot, dus dat is geen probleem! :o
Nou valt best mee met gestolen spullen hoor. Ligt er maar net aan hoe JIJ ook met je spullen omgaat. Als jij ze open en bloot voor het oog neer legt; gelegenheid maakt de dief. Ik kom al 17 jaar lang in Blanes, en ben er nog nooit iets verloren of er is iets gestolen van me. Dus ![]()
Ik hoop te slapen in Hotel Boix-mar :arrow:ik kom ook al heel lang in Blanes en van Jatten hoor ik ook niets zelf alles in orde hebben een slotje op je koffer en kluisje dan ben je klaar:kus:
Kom al 19 jaar in blanes, nooit problemen gehad tot 2 jaar geleden
De flikkers hadden me lenzen gestolen… als ik ooit nog weet wie da gedaan heeft… !
En wtf heb je aan lenzen ![]()
Dat is inderdaad wel rot! Hoe heb je dat de rest van de vakantie gedaan zonder lenzen ?
ja je moet wel een paar nieuwe kopen:NETHERLAN doe je ook niet gauw lijkt mij toe:dag:
K had geluk dat het me laatste vier dagen van de vakantie waren, maar t was toch ff lastig… zag alls beetje wazig (niet echt prettig tijdens uitgaan)
Had me bril meegenomen, maar die was gesneuveld toen ik een keer me tent binnesprong ![]()
Heb in NL meteen nieuwe lenzen gekregen, ze lagen al klaar toen ik thuis kwam ![]()
Ja Meisje niet zo gauw gezien SORRY :kus: