Wij hebben oa Tsavo East en Tsavo West samen gedaan omdat er in West een speciaal gedeelte is wat afgezet is voor neushoorns. Het is een groot deel van West en je moet goed je best doen om er een neushoorn tegen te komen. Het is ons niet gelukt, helaas. We zijn na alle keren Kenia en alle safaris niet verder gekomen dan de Big Four. Zoals hierboven al geschreven is, het is en blijft een gok of je ze ziet maar dat maakt de hele safari juist zo mooi. Hopelijk hebben we komend voorjaar meer succes, zo niet jammer dan we genieten er niet minder om.
Bij de prijs van je safari zit de reis, je overnachting, je entree en je drinken in de auto inbegrepen. Je eten/drinken in de lodge of camp zit er niet bij in. Ik ben alleen op de hoogte van de prijzen in Diani, geen idee wat het in Nyali moet kosten.
Ohww ik dacht dat alleen het drinken bij de lodges er niet bij zat? Het eten wel… Bij welke bureaus heb jij geboekt en wat heb je betaald en waarvoor? Ik heb nu mailcontact met Diani Travel…
sorry, mijn fout. Het is idd alleen je drinken dat nog moet betalen.
Ik heb voorheen altijd bij HITS (geen idee of die nu nog bestaat) en JTTOURS geboekt. Ik heb dit altijd ter plekke gedaan. Voor komend jaar heb ik bij meerdere prijsopgaves gevraagd en daar kwam met stip Lucy van Magical als goedkoopste uit. Ze had ook het prettigste mailcontact. De andere 2 goedkope waren monika safari en kayoli safari. Ik heb ook naar diani travel gemailed maar die hebben nergens op gereargeert dus hoe hun prijzen zijn in verhouding met wat ik ontvangen heb weet ik niet.
Let wel dat ik de prijsopgaaf heb gevraagd voor diani beach. Ik heb ook alleen voor tsavo east gevraagd dit keer. Eventuele andere safaris bespreek ik ter plekke. ik zal even kijken of ik zo snel de prijsopgaves kan vinden en dan mail ik ze je zodat je een idee hebt
Hi allemaal!
Ik heb direct contact gezocht met een reisbureau uit Kenia en hij biedt ons de mogelijkheid om een 4daagse safari te doen naar Tsavo West, Tsavo east en Amboseli National Park. En daarnaast ook een bezoek aan Wasini inclusief boottocht daar voor 580 euro p.p. Is dit te veel? Ik heb geen idee van de prijzen namelijk. En als jullie ongeveer 500 euro p.p. hebben voor safari’s, wat zouden jullie dan adviseren om te doen?
Groetjes,
Een onervaren reiziger Marieke
Marieke, wij gaan a.s. zondag naar Kenia & ik heb ook mailcontact met meerdere bureaus… Zij zeggen dat Amboseli op dit moment ‘too dusty’ is… Ook raadde ze allemaal aan om met ons een 4 daagse safari te doen naar Tsavo east, Tsavo west & Salt Lick… In Salt lick schijnen ook meer dieren te zijn nu… Ik ben op dit moment aan het onderhandelen over prijzen… Groetjes, Soraya
Ik heb op dit moment mailcontact met verschillende bureaus voor een safari naar Tsavo west, Tsavo east & Salt Lick… 4 dagen, 3 nachten… Wij willen wel slapen in lodges en het liefst een privesafari…
Nu komt er 1 van hen met de prijs van €699,- pp…
Incl. slapen in lodges, meals, privesafari, benzine, gids, entree parken, verzekering etc.
Veel te duur natuurlijk nog…
Wat denken jullie wat een redelijke prijs pp is voor bovenstaande???
pff, deze discussie laait om de haverklap op. Over bureaus en prijzen. Word er weleens wantrouwend van…
Er is ook nog een andere post met een prijs (zie laatste dagen). Vijfhonderd zoveel geloof ik. Of kijk even terug.
Succes.
:zon02: