Kosten Suriname

We zijn ons een beetje aan het orienteren op een reis naar Suriname in juli / aug 2014
afgelopen januari heb ik gekeken naar de ticketprijzen en die lagen toen beduidend lager als de ticketprijzen die ik nu zie.
Wat is een beetje de gemiddelde ticketprijs voor twee volwassenen en twee kinderen (9 en 10)?
En hoe liggen de kosten in het land zelf qua eten/drinken/vervoer etc?
We zouden het leuk vinden om de binnenlanden in te gaan en het hoeft absoluut niet luxe te zijn.
ik hoop dat iemand ons een beetje verder kan helpen
Alvast heel erg bedankt
groetjes
Linda

Voor het hoogseizoen moet je er vroeg bij zijn om een redelijk ‘goedkoop’ ticket te bemachtigen. Als je rond maart/april kijkt zitten ze vaak rond de 800. Hoe later je gaat boeken, hoe duurder ze worden en loopt het op tot zeker 1200.

Ergens eten en drinken halen is niet duur. De Chinees (supermarkt) begint aardig op de Nederlandse prijzen te lijken. De bus is zo’n 30 eurocent. Vervoer naar het binnenland ligt aan waar je heen wilt (moet je maar een berichtje sturen als je dat wilt weten)
Een tour naar het binnenland tikt wel aardig aan als je dat via een operator wilt doen, wat wel handiger lijkt met twee kinderen. Als je dit zelf doet scheelt dit heel erg in de kosten. Zelf ben ik op eigen gelegenheid het binnenland in gegaan en is simpel en snel te regelen.
Je mag altijd een berichtje sturen als je meer wilt weten!

Hoi Linda,

Ter orientatie kun je ook even kijken op www.via2000.sr (de marktplaats van Suriname).

groetjes,
Patricia

1 like