Hallo ik ga in juni toch n maand naar thailand , wie weet waar ik rekening mee moet houden, qua kosten . Wat zou n maand backpacken kosten exc. ticket . Ik wil wel low budget reizen maar niet niet allergoedkoopst. guesthouses van ± 10 euro per nacht. En ik wil ook wat dgtochejes en jungletreks gaan maken . Wie kan me helpen ?
Thailand is groot bedenk eerst eens wat je wil zien in thailand kijk eens op de side thailand voorbeginners.nl daar vindt je vele interesanten artikelen en tips
Heel veel succes en laat eens wat horen hoe verder je is vergaan
groetjes Fransjes
ps heb je tijd over kijk ook eens in cambodja:wink: dat is het voor mij helemaal .
Ik wil van bangkok naar sukothai chiang mai mae hong son , gouden driehoek en dan (miss laos, vientiane en luang prabang ,of ankor wat in cambodja) en dan 5 dagen koh samui , keer stappen (niet te veel ) n paar tochtjes etc.
he fransjes , ik wou eerst dolgraag naar combodja en zuid vietnam maar dit is mijn eerste reis alleen , ik ben pas 1 keer met iemand anders 2 weken in thailand geweest , voor de rest alleen gezopen in spanje , thailand is denk ik wa makkelijker te regelen , iets toeristischer , dus meer eventuele hulp. maar volgend jaar ga ik zeker oa naar cambodja! en of vietnam of laos , prachtige landen
Leer een paar thaise woordjes en blijf vooral beleefd dan kom je al een heel eind in thailand.heel veel succes en geniet ze!
probeer een goede relatie met mensen in thailand op te bouwen scheelt je veel in de kosten met over nachten Etc.(kan de soms de helft schelen in kosten met over nachten)
Maar kan iemand vertellen waar ik rekening mee moet houden , wat zijn jullie ervaringen , 1000 euro per maand of 500 of 1500 ? ex. vliegticket
Hai Sander,
Ik heb in 3 weken geloof ik €800 uitgegeven. Redelijk vaak een excursie gedaan en ook het vervoer binnen Thailand zit hierbij in (2x trein, 1x vliegtuig, paar keer de boot), en ook wat (veel ;-)) souveniertjes. Verder heb ik in goedkope guesthouses geslapen en gegeten bij redelijk goedkope restaurantjes. Ik denk dat je met €1000 wel een eindje komt hoor!!
Veel plezier!!
he ja zoiets ging ik ook van uit, mischien wel iets minder maar met 1000 euro moet ik wel rekening houden .
Bedankt vooor je reatie !!