Werkt AH alleen via het uitzendburo? Das vreemd! Leek me wel wat lekker koel bij de AH hahahah. Nou ja ik heb nog even wat om te zoeken vanuit NL en anders op het eiland zelf.
@ Tineke; Ik hoop dat het snel gaat lukken bij je. Is je vriend al wel aan het werk? Volgens mij al een paar weken eerder dan jij he. Hihi en ik zal wat extra’s vanuit huis meenemen, lekker mijn eigen spulletjes mee naar de andere kant van de wereld !!
Het callcentre dat je naar NL moet bellen? Daar heb ik ook een optie op als ik op het eiland ben dus wie weet worden we collega’s hihi … er zijn meer mensen van het forum die daar gaan werken, op zich gezellig lijkt me maar ja callcentre werk is niet echt iets waar je heel blij van wordt volgens mij … hahah vind je het nix om bij de AH te werken? En ben je ingeschreven bij uitzendbureaus? Mss hebben die wel een leuk tijdelijk baantje ergens voor je. Ik hoop dat het snel gaat lukken voor je !
Ja das wel echt spannend … das natuurlijk heeeel anders dan normaal en ik weet ook niet goed hoe ik me dan moet gedragen want je zit zo voor een cameraatje te kijken … pppff als ik er aan denk ik krijg ik het al spaans benauwd! Maar goed tis een erg leuke functie dus ik ga ervoor !!