Hai!
Wat zijn acceptabele tarieven voor een 2 dagen/1 nacht excursie naar Ha Long Bay? Kom heel veel verschillende prijzen tegen op het net…
Hoeft niet te luxe, maar achenebisj hoeft ook niet ![]()
Groetjes, Marleen
Hallo Marleen,
Je komt waarschijnlijk uit Amsterdam?
Prijs van een cruise is afhankelijk van het comfort, aantal cabins, aantal vaar uren, maaltijden, excursies, vaargebied.
Dus wat is duur ( fictieve prijzen om voorbeeld wat duidelijk te maken?
Een cruise met 15 vaaruren mooie excursie en een geweldige cabin en kreeft als als diner voor 300 USD PP.
of
Een cruise met 7 vaaruren, 1 grot, 10 uur zwemmen en kajakken en nassie als diner voor 200 USD pp.
Zou dus kijken wat je wilt op de cruise, welk gebied, comfort, aantal cabins, excursies enz.
Dan kijken naar een boot en de prijzen vergelijken.
Maar wil je een gemiddelde cruise, reken dan zo rond de 200 USD PP ; 175 a 225 USD.
Gr.
Ton.
Nee, Rotterdam, haha! Maar Jiddisch hoor je overal toch?
Thanks weer voor je antwoord, duidelijk!
We zitten alleen naar de weersvoorspellingen te kijken, en nou gaat het over een week (als we daar willen zijn) flink regenen en onweren. Lijkt me dan niet de moeite waard, zo niet gevaarlijk, toch? Wat denk jij…? [emoji53]
Mijn boot is in dichte mist verdwaald en had geen gps aan boord. Duurde uren om met behulp van de navigatie op mijn telefoon weer terug te komen. Met slecht weer zou ik het niet doen.
Oei! Niet cool! Thanks voor je verhaal…
Hallo Marleen,
Zat ik verkeerd, vond het een echt Amsterdams woord.
Het weer kan natuurlijk veranderen.
Ik zou toch een boot zoeken en me wat verdiepen in soorten cruises en nu niet boeken.
stel dat het weer omslaat en het geweldig word, dan kan je alsnog een cruises boeken.
je kan makkelijker een trip kiezen want het aanbod is best wel groot.
Succes
Ton.
Thanks, heb me idd wat verdiept. Ook hebben we nu iets geboekt in Mai Chau. Kunnen we nog annuleren, dus we zien het daar wel
Komt vast allemaal goed, kan niet wachten tot we in het vliegtuig zitten!!!
Hallo Marleen,
Wil jullie beiden nog een heel mooie en verrassende vakantie toewensen.
Gr.
Ton.
Dankjewel! Over 24 uur zitten we in het vliegtuig!!! Ik houd een reislog bij op didienmarleen.reismee.nl
Dus als je ons wilt volgen… ![]()
Hallo Marleen,
Ga ik doen, veel plezier.
Gr.
Ton.