Vanaf de laatste week van de december tot (of tot en met) de tweede week van januari ben ik vrij. Denk nu zelf aan Thailand/India/Midden-Amerika. Ik (30jr vrouw) ben opzoek naar een leuke reisgenote die ook lekker naar de zon wil maar ook van (avontuurlijk) reizen houd (dus niet alleen strand:vak02:). Ik heb wel een beperkt budget dus alleen vlucht en de rest backpacken!
Ik ben de hele maand december in Brazilie. Ik wil de eerste week van januari naar argentinie of bolivia-peru. Ik ben 31 en ook nog op zoek naar iemand die begin januari wat weekjes mee wil reizen. Ik ben wel van plan langer te blijven.
Bedankt voor je reactie! Klinkt leuk, moet alleen eerst uitzoeken hoeveel een ticket kost. Dat kan volgens mij wel prijzig zijn de laatste week van december. Waar kan ik dan het beste op vliegen? Lima?
groetjes
Ik heb 28 december een ticket naar vietnam geboekt om te gaan backpacken maar ook zeker lekker op de bounty witte zandstranden te liggen!! Vietnam is erg goedkoop en ik heb een ticket voor 1100 euro.
Klinkt goed, Vietnam staat nog op mijn verlanglijstje. Ik heb eerder zeven maanden door Z-O azie gereist maar Vietnam overgeslagen. Hoe lang ben je van plan om te gaan? De vluchten eind december zijn allemaal volgeboekt of heel erg duur.
Ik ga naar Vietnam van 28 december t/m 20 januari samen met een ander meisje, we hebben allebei al geboekt. Als je interesse hebt om ook mee te gaan: laat het maar weten!