Hi allemaal,
Mijn naam is Suzanne en ik ben 20 jaar. Afgelopen juli heb ik mijn mbo diploma voor de studie Juridisch Medewerker behaald.
Inmiddels heb ik besloten om aankomend (school)jaar een tussenjaar te nemen.
Vorig jaar heb ik een half jaar stage gelopen op Aruba en daarna ben ik voor een week naar Suriname gereisd. Met name de laatste week Suriname heeft mij enthousiast gemaakt om meer van de wereld te zien.
Mijn plan is om, voor het eerst in mijn leven, te gaan backpacken, en het liefst van Vietnam naar Indonesië. Het liefst vertrek ik tussen december en januari en kom ik terug tussen maart en april.
De landen die ik in het onderwerp heb gezet zijn geen vereisten. Ik wil me aanpassen aan de ideeën van iemand anders.
Mijn voornemens zijn om vooral veel flora, fauna en verschillende culturen te bekijken. Ik houd wel van een feestje maar het hoeft niet iedere week.
Ik ben opzoek naar een reisgenoot, man of vrouw maakt niet uit, die net zo enthousiast is als ik ben. Lijkt dit je wat? Stuur me dan een berichtje.
Hoi Suzanne,
Ik ben Ilse, 21 jaar oud, en ik heb op dit moment een tussenjaar nadat ik mijn studie Verpleegkunde heb afgebroken. Graag zou ik in januari naar Azië vertrekken om daar zo’n vier maanden te blijven en in ieder geval het Songkran festival in Thailand in april mee te pakken. Ik zou het ook heel gaaf vinden om vrijwilligerswerk te doen via Workaway in ruil voor onderdak en eten om zo ook meer van de cultuur mee te krijgen. Ik dacht zelf ook aan de landen Vietnam, Cambodja, Thailand en misschien wel de Filipijnen of Nepal? Het zal ook mijn eerste backpackreis worden. Ik ben al wel in Zuid-Afrika en Oeganda geweest, maar dat was niet echt backpacken. Ik hou erg van fotografie en verder onderneem ik veel op reis. Ik vind het leuk om zoveel mogelijk te zien. Ik ben niet zo van het uitgaan, maar een keer een drankje doen vind ik wel leuk! Misschien wil ik ook wel leren duiken, dat lijkt me in ieder geval heel gaaf.
Ik hoor graag of je nog iemand zoekt! Wie weet kunnen wij dan wel samen op reis!
Groetjes,
Ilse
hey,
ik ben Paul en ben 31 jaar.
Op 12 januari vlieg ik naar Thailand en van daaruit vlieg ik rond 1 februari naar de Filipijnen.
Mochten jullie daar rond die tijd ook zijn dan is het misschien leuk elkaar keer op te zoeken als we niet te ver van elkaar af zitten.
En anders beide een hele fijne, zonnige en leerzame reis.
Groet Paul
Hey Suzanne!
Ik ben Vince Knop, 20 jaar en ben ook van plan om voor het eerst in mijn leven te gaan backpacken om zo iets van de wereld te gaan zien! Ik heb afgelopen zomer mijn opleiding onderwijsassistent succesvol afgerond. Ik heb nog geen ervaring met backpacken… maar ik ben er eigenlijk wel overtuigd van dat ik mijzelf in het buitenland kan redden. Ik heb wel gekeken voor groepsreizen omdat dit je kan helpen om daar alvast sfeer te proeven met behulp van een reisleider. Maar ik vind dit redelijk duur, hierdoor bedacht ik dat als ik misschien een reispartner vind dit wellicht veel geld zouden kunnen besparen.
Mijn plan is om eind Januari te vertrekken naar Bangkok en dan via Laos, Cambodja en Vietnam te reizen. Dit dus wel een aantal maanden. Dit betekend tevens niet dat we de gehele reis met elkaar moeten reizen, maar zolang aan beide kanten dit nog gewaardeerd wordt kunnen we wel degelijk ver komen!
Ik was ook nog van plan om in Cambodja bij een weeshuis te gaan werken, mijn moeder kent namelijk een oud collega die daar een weeshuis is begonnen.
Ik ben benieuwd of je reageert en naar je reactie!
met vriendelijke groeten,
Vince Knop