vietnam eind december 2009

hallo ik wil eind december een maand door vietnam reizen. misschien is er nog iemand die dat van plan is en dat ook samen wil doen. laat een berichtje achter en misschien dat we enige informatie of andere zaken kunnen delen. uiteraard zou het leuk zijn als we samen kunnen reizen. groeten rene>>>

Hoi, hoi

Ik moet nog even zeker weten wanneer ik vrij kan krijgen, maar wilde rond 13 december de kant van Vietnam op en voor het eerst backpacken is best spannend.
Wat is jouw plan?
groet Shanta-joy

hallo shanta-joy,

wil het liefst met de rugzak van zuid naar noord of vice versa. een aantal zaken wel vastleggen en een aantal zaken zelf regelen. een collega van mij is daar nu. ik hoor nog wat hem het beste is bevalen. heb ook een aantal offerte van rondreizen binnen. Wat vindt jij leuk en wat wil je zien?. Ieder geval leuk dat je reageert.

groeten rene

Hoi, hoi

Ik heb beetje gekeken op: Vietnam » Ontdek op jouw manier | Riksja Travel en Sapa, en Halong bay moet erg mooi zijn, weet niet of het niet duurder is om vanuit NL hun tripjes te boeken.
Ik heb gehoord dat niet alles in Vietnam de moeite waard is. mIsshcien goed om dan van jou collega te horen. Spreekt Laos jou ook aan?
heb jij al vaker alleen gereisd? mail anders naar shantajoy.v@gmail.com
Veel groetjes Shanta-Joy

Hallo,

Mag ik jullie nog even een tip geven het is winter in Vietnam als jullie gaan en in Hanoi en Halong Bay enzo kan te temperatuur zaken tot onder vriespunt dus. Dus met kleding ook rekening houden. In het zuiden zoals Saigon is de temperatuur gewoon 25 a 30 graden.
Verder komen er ook veel overstromingen voor rond dat tijdstip van het jaar.

gr van Moira