Vietnam eind nov/begin dec

Hoi allemaal,

Ik zoek een reisgeno(o)t(e) om samen door Vietnam te reizen van Noord naar Zuid.

Een aantal steekwoorden: natuur, wandelen, low budget, maar geen slaapzaal, me laten leiden door enthousiaste ervaringen van andere globetrotters en/of de lonely planet, geen feestbeest, niet een week onder een palmboom liggen.

Ben jij rond die tijd ook in Vietnam en spreken bovenstaande steekwoorden jou ook aan? mail me: [EMAIL=“afkeopreis@hotmail.com”]afkeopreis@hotmail.com

Groetjes Afke (29)

p.s. ik zit vanaf eind okt. in Thailand en ben van plan om via Laos naar Vietnam te reizen, maar heb daar misschien al een reisgenootje voor, maar nog niet zeker. (zie ook mijn eerdere oproep: Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja nov/dec)

Onderweg zul je ook nog veel backpackers/reizigers tegenkomen…

Hou je er wel rekening mee dat het in Hanoi en omgeving rond de 10 a 15 graden kan zijn in die periode? Wij hebben daarom dat deel niet gedaan dit omdat wij aan het backpacken zijn en niet genoeg warme kleding bij ons hadden.

gr van Moira

we praten dan wel over een minimum temp.

Ik ben zelf in die periode in Vietnam geweest en wij zijn niet verder gereisd dan Hoi An. Dit omdat volgens de kranten, lokale mensen en backpackers die daar waren geweest rond de 10 graden was. Dus dan neem ik aan dat de temperatuur rond die tijd wel zal kloppen.

gr van Moira