Hoi iedereen,
Deze zomer ben ik van plan een reis van zuid naar noord Vietnam te maken. Aangezien dit mijn eerste grote reis is ben ik dus nog niet echt wat je noemt een ervaren reiziger. Maar een keer moet de eerste keer zijn natuurlijk en ik heb er ook veel zin in.:wereld:
Ik ben alleen nog op zoek naar een leuke reisgenoot (of reisgenote). Ik ben 20 jaartjes oud en ik ben van plan van 10 juli tot 10 augustus te gaan.
Als iemand zin heeft, laat dan maar wat horen,
Groetjes,
Thomas
Hoi,
ik ben net terug van 6 weken vietnam dus ik reageer niet om met je mee te gaan, maar wil je een tip geven : je wilt van zuid naar noord reizen maar als je dit omkeerd, van noord naar zuid… Dan reis je van koud naar warm… Das wel zo lekker hoor!!
Gr sara
Ik zag iemand met dezelfde vraag op zoekreisgenoot.nl staan.
Kijk maar even.
Hee Sara,
Ik zit nog wel te twijfelen wat beter is. De overstap in Bangkok naar Saigon is handiger dan naar Hanoi. Maarja het weer is inderdaad wel even wat om aan te denken. Ik geloof dat in het noorden ook het regenseizoen is in Juli en Augustus. Thanks voor het advies Sara=)
Dus bij deze, als er mensen van noord naar zuid gaan en nog gezelschap nodig hebben, laat het even weten.
Groet,
Thomas