Vietnam eind december 2009

hallo ik ben Rene,

Ik ga tussen half december en half januari naar vietnam toe. Misschien ben jij dat ook van plan en zoek je iemand om mee te reizen. Laat dan wat van je weten.

Groetjes van Rene>>>

Hey Rene,

Mijn naam is Kim, 28 jaar en zit er over te denken om eind dec begin jan voor een paar weekjes eruit te trekken. Waarheen maakt me niet uit! Vietnam klinkt goed! Ik heb ook al een forumberichtje ergens achter gelaten voor NZ en Australie, dus maar effe kijken hoe dat gaat lopen. Wat ben je van plan in Vietnam en hoe oud ben je?

Groetjes Kim

goedavond Kim,

Leuk dat je een reactie mailt. Ik ben 34 jaar uit en woon in Veenendaal. Ik wil gaan rondreizen door Vietnam van Zuid naar Noord of andersom. Deels vooraf besproken en sommige dingen wil ik zelf regelen. Ik hoop dat je ook iemand zoekt die rond deze tijd naar Azie wilt gaan.

Laat ieder geval wat weten.

Groetjes Rene>>>

Hoi Rene :chin:,

Van noord naar zuid of vv klinkt in ieder geval al goed! Ik ben momenteel ook aan het mailen met meiden die richting NZ en Australie willen, dus ik hou even beide opties open, maar dan weet je dat! Ik zou dolgraag nog naar Cambodja, Loas, Birma en Vietnam willen! Dat ik elke optie wanneer ik vrij kan krijgen probeer te gebruiken om te reizen! Op www.outsight.nl kun je heel gemakkelijk kleine delen van je reis boeken! Erg handig, heb ik ook in India gedaan! Dan kun je in ieder geval altijd terug vallen op een reisagent ter plaatse! Maar jou idee klinkt goed!

Groetjes Kim :wereld:

Hallo Kim,

Erg goed dat je alle opties goed bekijkt. Ik ben nog aan het uitzoeken welke reis ik precies wil boeken. Door alle drukte heb ik nog niet alles goed bekeken. Wel weet ik wat ik wil zien allemaal. Laat zeker even weten als je denkt naar Vietnam te kunnen. Lijkt mij leuk. NZ en AUS is ook erg mooi. Ik zou ook zeker kijken als ik jouw was, of je dat kunt doen. Ik kan max. maar een maand weg en dat vind ik te kort om down under te gaan. Je weet me te vinden. Misschien handig als je mijn prive mail ook kan gebruiken. Dat is [EMAIL=“r.siertsema1@hetnet.nl”]r.siertsema1@hetnet.nl.

Prettige avond.

Groet Rene:zon02:

hallo Kim,

Hoe gaat het. Heb je al gekeken wat je wilt gaan doen?. Australie!!. Ben nog druk bezig om te kijken voor Vietnam. Heb nu defintief vakantie tussen eind december en eind januari. Als je nog intresse hebt hoor ik het wel.

Groeten Rene:dag:

Hoi Rene,

Nou eigenlijk kunnen de plannen enorm gaan wijzigen, maar dat weet ik donderdag pas. Ik heb onverwachts een huis toegewezen gekregen. Ik had gereageerd, maar dacht toch dat ik niet in aanmerking zou komen. Nu donderdag bezichtigen en daarna weet ik meer! :wink:
Beter dat je al definitief vrij hebt! Scheelt dat weer :wink:

Groetjes Kim:zon02:

hallo Kim,

Er goed dat je mogelijk een huisje kunt krijgen. Zeker voor gaan. Laat even weten als je wilt of je het ook gekregen hebt. Dan wordt het klussen van de zomer. Tuurlijk dat je plannen dan anders worden.

Als je het leuk vind houden we elkaar ieder geval nog even op de hoogte. Nou duimen draaien.

Groete Rene

Hoi Rene,

Ik heb vanmiddag een bezichtiging gehad…en het gaat 'm worden! Het (huur)huis is wel helemaal uitgeleefd van binnen, dus dat wordt veel klussen helaas. Ik weet wel iets leukers :vak02: In aug ga ik nog wel 8 dagen naar Marokko, maar die is al betaald. Eind dit jaar zal er niet veel meer in zitten helaas. Jammer, maar dit is ook een wens van mij. Heel veel succes met alle voorbereidingen en ik ben benieuwd wat je er van gaat maken daar!

Groetjes Kim

Hey!

Vietnam staat redelijk hoog in m’n lijstje… en dit is de periode waarin ik graag op vakantie ben.
Ik ga wel graag redelijk ongeregeld op reis… Meer dan het hotel de eerste 2 dagen na aankomst en de terugvlucht hoeft voor mij niet geregeld te zijn.

Spreekt dit jou ook aan?