Wellicht is iemand geinteresseerd in onze belevenissen. We hebben een fantastische tijd gehad! Wat een SCHITTEREND land is Nieuw-Zeeland…
Hier de link:
http://www.gaaan.nl/lommie/reizen/Nieuw-Zeeland.html
Wellicht is iemand geinteresseerd in onze belevenissen. We hebben een fantastische tijd gehad! Wat een SCHITTEREND land is Nieuw-Zeeland…
Hier de link:
http://www.gaaan.nl/lommie/reizen/Nieuw-Zeeland.html
Hey! mooi verhaal
Noord of zuid? Wat trok jullie het meeste aan?
Maarten
Dank je wel voor je berichtje!
:NEWZEALAN
Wat trok ons het meeste aan… We vonden het Zuidereiland wel het meest aanspreken. Heel relaxed. Geen haast. In de kroeg lieten mensen hun portemonnee op de bar liggen als ze naar het toilet gingen. Milford Sound was schitterend. En Abel Tasman is een MUST als je van natuur houdt. Het leukst vonden wij als we bij de mensen thuis sliepen. We zijn ook wel het meerendeel op het Zuidereiland geweest natuurlijk, maar dit vonden we wel de meest speciale ‘helft’ van Nieuw-Zeeland.
Wat wil je gaan doen waar denk je aan? Auto huren? Bungyjumpen? :nod:
In ieder geval heel veel plezier met het voorbereiden!
Dankjewel voor je reactie,
Wat ik wil gaan doen… ja… lang verhaal
Ik ben erg geïnteresseerd in Nieuw Zeeland, mooi land, prachtige natuur, relaxte mensen(tenminste, de Nieuw-Zeelanders die ik ken…). En ik ga waarschijnlijk een half jaar stage lopen in Nieuw Zeeland als alles mee zit. Ik zou dan graag willen zien of het echt zo’n mooi land is, en misschien daarna zelfs wel emigreren.
Ik zou naast mijn stage, ook nog een paar weken willen rondtrekken. Om nog een andere manier van het land te zien, nog wat meer mensen te leren kennen, en daarmee dus meer contacten krijgen Ik hou erg van de natuur, maar verder ben ik ook echt een gezelligheidsdier, dus ik zit er over na te denken veel in hostels te overnachten, om daar weer nieuwe mensen te leren kennen. Gewoon, omdat reizen samen leuker is
Dus ik hou van natuur, mensen, een stukje cultuur(ik zou 't gaaf vinden om misschien een paar dagen mee te doen in een traditionele maori stam als die er nog zijn…) en voor de rest lekker genieten van het land en relaxen