Je kunt je eten op verschillende manieren kopen. Je kunt naar de supermarkt of in een restaurant of van een kraampje. Er zullen ook mensen zijn die in manden hun eten verkopen? Koop jij daarom wel eens eten van deze mensen op straat?
Breng je stem uit en geef eventueel hieronder een reactie!
Uit veiligheidsoverwegingen koop ik nooit meer eten of drinken aan een kraampje of op straat. Heb een keer in Istanbul een glas granaatappesap bij een kraampje gedronken en ben er hondsziek van geworden.
Welzeker…ik eet eigenlijk overal waar het druk is.
Het liefst bij “gewone” zaken…formica tafeltjes, TL-licht en open keuken.
Maar ook op straat en wat mensen me aanbieden.
Ben in 8 jaar maar 1 keer ergens ziek van geweest…en dat was nog wel in een soort van toeristenzaak in Silifke
Ik explodeerde binnen een half uur en kon nog net op tijd een toilet halen…pffffffffffffffffffffffff.
Afayet Olsun!
In Silifke heb ik geslapen in een hotel vol vlooien met vieze lakens die aan de deken vastgenaaid waren, kan je nagaan. Durfde die deken niet over me heen te trekken dus. Een enorme keelontsteking opgelopen die nacht. Hotel kostte 5 gulden voor 2 personen, dat dan weer wel. We deden het overigens niet voor de prijs hoor maar er waren toen nog geen andere hotels in Silifke. Ik spreek over zo’n 40 jaar geleden.
Ik eet zelfs nooit in de toeristische restaurant maar altijd daar waar de Turken zelf gaan eten. Dit is namelijk de echte Turkse keuken en super goedkoop. Heb nog nooit problemen mee gehad.