Koffer of backpack?

Hoi,

Ik ga 25 april voor een jaar naar Canada maar nou vraag ik me af wat ik mee moet nemen. Een koffer of een backpack? Ik heb een grote Samsonyte koffer met harde deksels maar moet er dus een koffer bijhebben. Ik wil misschien ook gaan rondreizen per trein en dan lijkt me een koffer niet zo handig… Maar verder is een koffer ideaal vind ik.

Hoe gaan jullie dat doen??

Groetjes

Ik had een backpack bij me maar had er achteraf spijt van. Als je in hostels slaapt is het een heel gedoe om in het donker naar iets te zoeken onderin je backpack. Dan is een koffer veel handiger. Het hangt er van af hoeveel je wilt gaan reizen. Is dat heel veel en met bussen en treinen dan zou ik zeggen ga voor de backpack. Ga je langere periodes ergens werken en reis je dan weer verder dan de koffer! Hoewel, zelfs met de bus en trein lijkt het me makkelijker. Ga voor de koffer zeg ik :slight_smile:

hey Dutchy!

Bedankt! Ik zat hier zelf ook al zo over na te denken en ik denk dat ik inderdaad voor een koffer ga op wieltjes!

Ja, op die mensen was ik altijd jaloers als ik weer met dat kreng liep te slepen haha!

Succes en veel plezier!

Als je een koffer zoekt, dan hier een tip:
(misschien mag dit niet als reclame, maar dan gooit de forumbeheerder dit er maar weer af)
Mijn zoon (die toevallig vanochtend voor zijn half jaar stage naar Ottawa vertrokken is,

) heeft 2 van deze koffers via internet gekocht.
http://www.bagageonline.nl/catalog/product_info.php?manufacturers_id=18&products_id=468

Dit merk wordt in de fabriek van Samsonite gemaakt, dit is vlgs mij het model van vorig jaar, vandaar in de opruiming. We hebben wat speurwerk gedaan, maar dit is een mooie prijs voor deze maat koffer.
Ze zijn mooi stevig, er gaat veelin. Als je een grotere neemt kom je misschien met het gewicht in de problemen (ze waren vanochtend 20 en 21 kg, dus goed gegokt).

Super dank je wel!!!