Wij hebben gehoord dat er op de volgende klongs ook gewone busboten varen (openbaar vervoer) Klong Mon,Klong Bang Waek,Bangkhu Wiang Floating Market and Klong Bang Yai en Klong Om.
Kan er iemand zeggen waar de vertrekplaatsen van deze boten zijn en tot waar ze varen ?
Klong Mon kan je bereiken vanaf Tha Thien (eind van de Charoen Krung Road); Klong Bang Waek vanaf Memorial Bridge en Bangkhu Wiang plus Bang Yai vanaf Tha Chang (in de buurt van het Grand Palace).
Schaf een watertaxi-kaart; wordt bijna overal aangeboden.
En op welke klongs kan ik dan varen met die kaart, of geld deze alleen voor de chao praya rivier ?
Ik heb hier DPG Media Magazines | Parked domain een antwoord van een nederlander die meer dan 30 jaar in BK woont en die zegt dat die routes afgeschaft zijn behalve tijdens de schooluren ?
Algehele spraakverwarring - Ik bedoelde een plattegrond van alle pieren langs de Chao Praya, waar je kan opstappen…en ja, ik heb ook van de “schoolroutes” mogen genieten, maar da’s spannend omdat je dan op plekken komt die je voor geen goud zou willen missen. Voor die paar Bath, wat kan je gebeuren, je gaat toch niet voor het alledaagse? Je wilt naar een paar plekken, waar het gros van de toeristen niet eens van heeft gehoord.