Sinds wanneer zijn algemene voorwaarden service?
Voorbeeldje:Algemene voorwaarden N.S. is te trachten je van A naar B te brengen.
Service is: dat ze in drukte nu langere treinen laten rijden,waar door de kans dat je niet hoeft te staan groter word.
Sinds wanneer zijn algemene voorwaarden service?
Voorbeeldje:Algemene voorwaarden N.S. is te trachten je van A naar B te brengen.
Service is: dat ze in drukte nu langere treinen laten rijden,waar door de kans dat je niet hoeft te staan groter word.
Een bedrijf is verplicht zich aan de algemene voorwaarden te houden. Tot service is een bedrijf niet verplicht, dat is extra.
Zoals ik in een eerder bericht al zei: bij budgetmaatschappijen is de service vaak slechter, omdat de marges op het product kleiner zijn.
Want hoe je het wendt of keert: die service wordt uiteindelijk doorberekend aan de klant.
Geheel mee eens ook al omdat men (ondanks dat ik mijn paspoort afgegeven had) het zelf ook weer verkeerd deden.
(wat natuurlijk gewoon een menselijk fout van Jetairfly was)
Alles overziend denk ik gewoon dat men er eens naar moet kijken of een niet een andere (betere en eerlijker)
oplossing is.
In tegenstelling van veel schrijvers hier, denk ik niet dat dit gedaan is om geld mee te verdienen aan de fouten van klanten.
Immers in mijn geval krijgt men een 215Euro meer binnen,maar in het geval van mijn zoon 215Euro minder.
Vriendelijke groet
Jaap