Wij gaan deze zomer naar Bangkok maar zouden ook graag naar een eiland of plaats waar het goed is voor te kiten?
Wie weet er een plaats waar het in juli nog genoeg wind is?
Hallo,
Wij weten dat het veel gedaan op Koh Tao in Chalok Baan Kao. Elke ochtend voordat we gingen duiken was er iemand aan het kiten. Of het ideaal is weet ik niet want superveel wind was er niet.
gr van Moira
Wordt hier op Phuket ook gedaan.
Phuket is zeker interessant voor kiten, het eiland is groot en heb verschillende plekken.
Info over kiten in Thailand gevonden zie
http://www.thailandreisgids.nl/alles-over-thailand/te-zien-en-te-doen/sport/inleiding.php#kitesurfen
grtjs![URL=“http://www.thailandreisgids.nl/alles-over-thailand/te-zien-en-te-doen/sport/inleiding.php#kitesurfen”]
Dank voor de info
we zouden niet naar Phuket gaan te toeristisch
Phuket is zeer goed van december tot maart maar voor juli is dit niet zo ok denk ik.
toch bedankt
ga eens naar je link kijken
zou liever niet naar Phuket gaan
thanks
dit ga ik eens bekijken
welke periode was je daar?
gr
Hallo,
Dat was in oktober 2007 dat we dat gezien hebben. Maar ik weet niet welk bedrijf het daar doet en of het misschien iemand is die dat prive doet.
gr van Moira
we zouden niet naar Phuket gaan te toeristisch
Phuket is zo groot, dat het makkelijker is de toersiten te vermijden dan op ieder ander eiland.
Eilanden als Koh Tao, Phi Phi, Samui etc. zijn daardoor veel toeristischer dan Phuket.
Ik sluit me helemaal bij Steven aan. Veel mensen zeggen dat Phuket supertoeristisch is, maar Phuket is niet alleen Patong. Patong is idd erg toeristisch en druk, maar nog genoeg andere leuke plaatsen op dit prachtige eiland waar het een stuk rustiger is wat toeristen betreft.
Hallo,
Chalok Baan Kao op Koh Tao is helemaal niet zo toeristisch en er zijn nog meer plekjes ook op koh tao te vinden die heel rustig zijn. Ik heb totaal 5 maanden op koh tao gezeten vandaar dat ik het eiland goed ken.
gr van Moira
Weet je dan ook een hotel die geschikt is voor te kiten.
grtjs
contje
In Chalok Baan Kao het je het Koh Tao resort via google wel te vinden.
Verder zit Shunshine Divers er die ook accomodatie heeft low budget.
gr van Moira
Wat betreft Kiten op Pattaya? Heeft iemand ervaring hierin?
ik heb niet gezien dat ze in pattaya aan het kiten waren.