Ik kan weer 's niet kiezen…!
Ik ben niet van het duiken, maar van rust en strand.
Ik weet Ko tao is een duikeiland, maar verder ziet het er wel prachtig uit op de plaatjes…
Welk eiland is aan te bevelen in juli voor een week?
Ko chang of Ko tao?
ik denk dat je koh chang in de golf van thailand bedoeld in de provincie trat (zuid oosten) daar zal je meer rust kunnen vinden dan op ko tao maar de kans op regen is er ook wel weer groter in juli
als je het kleine ko chang in de andaman zee bedoelt dan zal je daar zeker veel meer rust vinden dan op ko tao dit kleine ko chang eiland heeft alleen nog maar onverharde wegen en bijna geen toerisme
hier staat tegen over dat je op ko tao ook rust kan vinden en dat het daar waar het druk is wel een relaxte sfeer blijft houden
als ik voor rust en strand zou willen kiezen zou ik een weekje naar ralay beach gaan dit is wel eens waar geen eiland maar je kan er alleen met de boot komen dit ligt bij ao nang in de provincie krabi
of dichter bij bangkok ko samet alleen is het daar in de weekenden wel druk met thai die vanuit bangkok daar komen
groet dirk :chin:
ps ik hoop dat ik je niet meer aan het twijfelen heb gebracht :so:
ko tao is wel een relax eiland en op zich ook wel mooi voor niet duikers echter is het vrij klein en als je niet duikt ben je er na een dag of 2 wel uitgekeken vind ik