Kite boarding fanatiekeling gezocht!

Sportieve reisgenoot gezocht voor lange termijn achter de wind aan te gaan. Ik ben momenteel in Boracay (Philippines) , de 17de Dec 2012 reis ik naar Mui Ne (Vietnam) en zal daar blijven tot eind Apr 2013. Nog niet beslist waar ik het volgende kite seizoen ga doorbrengen… Come and join me!

Hoi Sylvia,

Hoe staat het momenteel met de wind op Boracay. Genoeg wind om te kiten ? Ook op palawan eiland is er nu ook de mogelijkheid tot kitesurfen. Succes met het vinden van een kite reisgenoot

He Sylvia!

Ik ben best blij dat ik je berichtje lees want ik ben van plan om de 14e naar boracay te gaan en daarna naar Vietnam om oa ook te kiten. Als je het leuk lijkt zouden we wat kunnen drinken zodra ik aankom in Boracay? en wie weet zie ik je wel op het water of in de lucht.

Groeten Sjoerd

Oeps, sorry, ik heb je berichtje nu pas gelezen! Ik ben gisteren vertrokken uit Boracay en nu op weg naar Mui Ne. Hoe lang blijf je op Boracay? Ben je bij een kite school? Als je leuke mensen wil leren kennen, ga dan eens langs bij Isla Kiteschool. Daar hangt een Nederlandse jongen rond die Tom heet en nog een hele hoop andere leuke mensen ook :slight_smile: Ik heb het heel fijn gehad in Boracay en was best wel triest dat ik moest vertrekken. Maar het zal wel gezellig worden in Mui Ne ook veronderstel ik. Laat me weten hoe het met je gaat ok? En misschien lukt het ons wel om in Mui Ne elkaar te ontmoeten!
Veel fun en lekkere wind!
Groetjes,
Sylvia

Hey! Sorry voor de late reactie! Boracay was heel leuk, de wind soms een beetje light maar in het algemeen toch wel een goede tijd gehad op het water. Ik ben nu onderweg naar Mui Ne (Vietnam) Helaas heb ik niet de gelegenheid gehad om in Palawan te gaan kiten. Mss volgend seizoen?!? Waar zijn de goede kite spots in Palawan? Woon jij daar of ben je op doorreis?

Heyy Sylvia! Bedankt voor je bericht! Er is wat gewijzigd en ik vertrek pas de 30e naar boracay en ben al weer de 3e terug in Shanghai (waar ik woon). Ik ga dus niet meer naar vietnam helaas (dit stel ik uit naar een andere keer). Bedankt voor je tip over Isla kiteschool! die ga ik zeker opzoeken. Andere Tips of contacten zijn ook meer dan welkom zoals een plek waar jij verbleef? En als je van plan bent om langs Shanghai te komen kun je mij benaderen! Have FUN!

Hey Sjoerd,
New Year’s Eve in Boracay! Dat wordt spettered feesten! Als je nog geen slaapplaats hebt zou het wel eens moeilijk kunnen worden om nog iets te vinden! Probeer Frendz Resort of English Bakery (die verhuren ook kamers naar het bekken van broodjes :slight_smile: )
Ik heb eeb Spaanse vriendin die in Shanghai woont en zal zeker proberen haar eens op te zoeken in April/Mei 2013. Zo mss tot dan.
Succes! En veel plezier !!

Hoi Ik ben de 3 eerste weken van maart 2013 op Boracay om te gaan kiten!
Zit iemand van jullie dan daar nog toevallig?

Weet iemand een goede kiteschool waar ik spullen kan huren, goede lessen kan nemen en leuke mensen kan ontmoeten op Boracay? Wat is jullie ervaring daar?

Ik ben er met New Year. Slaap plek is geregeld bij La Carmela Hotel. Ik moet alleen mijn visum regelen Manila om weer terug naar China te gaan… Heeft iemand daar ervaring mee of kent iemand misschien contacten in Manila die ik zou kunnen benaderen?
Zou helemaal topp zijn!

Je kan je filippijnse visum ook op Boracay regelen **Bureau of Immigration Boracay Field Office **
Villa Camella, Boracay, Malay, Aklan
Melita C. De Asis - Acting Alien Control Officer
Tel. # (036) 288-5267