Kite/Windsurfende fanetieklingen gezocht!

Dudes en Dudettes :dag:

Aangezien ik mijn studie heb afgerond, weinig tot geen werk kan vinden en niet er aan toe ben om nu al te weten dat ik tot mijn 67e moet werken…

Ben ik opzoek naar reisgenoten! Echter ligt mijn passie iets anders dan de meeste op het forum, ik ben verslaafd aan kitesurfen!
Kortom, ben jij de wind/kitesurfende fanetiekeling die wellicht ook een trip in gedachten heeft, laat het me dan weten!

Groetjes

Dag Koen,

Ik ben ook windsurfer en sinds april vorig jaar ben ik beginnen kiten ik ben nl ook op zoek naar iemand om buiten het seizoen kite of windsurftrips te maken, alle richtingen of werelddelen zijn goed zolang het maar zonnig, warm en windy is… ik ben wel tewerkgesteld en gehuwd dus ik moet een beetje plannen maar, De maanden maart en april en vanaf september is verlof geen probleem voor mij dus laat maar horen alles kan en niets moet.

x-man

Getrouwd/Gehuwd is geen enkel probleem!

Alleen… Ik heb het wel over een langere periode, dus vanaf 1 tot misschien wel 3/4 of zelfs 6 a 7 maanden. ‘Korte trips’ zijn in verhouding toch vaak duurder…
Weet niet welke tijd je beschikbaar hebt?

koen,
helaas is het voor mij niet weggelegd om maanden lang weg te blijven van huis. Heb vrouw, kind en vaste job. maar hier en daar een week of twee er tussen uit buiten het seizoen is voor mij geen prob. misschien kan ik nakomen op leuke lokatie

Kicken!

Heej Koen! Ik ben dus net lekker afgestudeerd en al maandje of 4 aan het reizen door Azie!.. Ben nu in Mui Ne (vietnam), lessen aan het volgen!.. Dus ik moet het eigenlijk nog echt leren… maar ik vind het wel al helemaal super en blijf hier vanaf het moment dat ik een beetje kan varen enkele (2 of 3) weken hier hangen met mijn zelf gekochte spul!..

Daarna zal ik naar de Filijpijnen gaan om daar zolang te kiten zolang ik het leuk vind… Daarna waarschijnlijk wil ik Indonesie, Thailand en Fiji aandoen!..

De komende 2 jaar ben ik van plan meerdere tripjes van 4/5/6 maanden te maken rond de wereld… heerlijk vooruitzicht!

Wow, levensgenieter, wat ontzettend gaaf!

Eenmaal met het virus besmet… heb je een probleem, je komt er niet meer vanaf! We moeten maar contact houden!
Zelf zit in te denken om begin of eind maart te vertrekken, nu nog even werken en dan liefst vanaf maart tot juli te kunnen kiten/rondtrekken…

In september staat een nieuwe studie op de planning. Maar ik twijfel ook aan een seizoen in Kaapstad;)

Hi,

ben jij nu uiteindelijk weg geweest.
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een goede locatie om te gaan kiten op een leuke plek, schappelijk van prijs, goed weer, eventueel nog mogelijkheden om iets anders te doen

Soms tips ?

groetjes
leen