Mijn naam is Véronique, 33 jaar en werkzaam als fysiotherapeut.
Deze zomer wil ik graag leren kitesurfen op een mooie kitespot, bijvoorbeeld tarifa.
Welke gezellige vrouwelijke reisgenoot heeft zin om (ongeveer) twee weken mee te gaan?
Mijn voorkeur gaat uit naar iemand tussen de 25 en 40 jaar, actief en makkelijk in de omgang.
Zelf maak ik makkelijk contact, heb veel gereisd en in het buitenland gewerkt.
Ik ben laid back, vind het leuk om een keer op stap te gaan, maar hoef niet meer iedere avond.
In mijn vriendenkring zijn momenteel geen vriendinnen die zo’n actieve vakantie als kitesurfen zien zitten.
Na de dertig begint de aftakeling toch nog niet?
Herken je je hier wel in, dan ben ik benieuwd naar je reactie.
Ik ga jaarlijks meermaals op kitevakantie.
Ik ben wel dus wel geen beginner.
Ik was al eenmaal in Tarifa in november. Toen was er geen wind
In augustus kan het er wel ‘poeieren’, maar kitescholen genoeg en men leert er met ‘korte lijnen’ dus supersafe.
Indien je dat ziet zitten wil ik je wel vergezellen, en ook de eerste kneepjes van deze fantastische sport leren.
Voor je het weet, ben je verslaafd, zoals ik…
Ik heb zelf de IKO instructeur cursus level 1 gevolgd, maar geef zelf wel geen les.
Daarvoor heb ik geen tijd en vaar zelf veel te graag.
De bestemming is voor mij om het even. Maakt ni uit, als er maar wind is. Ik heb alle maten van kies om in alle windomstandigheden te kunnen uiten. Meestal ga ik naar Portugal/Alvor in de zomer, maar ben ook al in Egypte geweest, Tanger, Cabo Verde, Fuerteventura,…Kiten brengt je overal
En duur vakantie varieert van 1 tot 2 weken. En periode is flexibel.
Het kan ook met de auto, eventueel, maar idd naar warmere oorden Zuid Spanje, Sardinië ook mooi, kan je in boardshort varen…
Moest je geïnteresseerd zijn, laat je maar iets weten.