Ik heb het geluk dat mijn vader,die in Januari volgend jaar voor een aantal weken naar de Filipijnen gaat met zijn vriendin, mij voor 2 weken over laat komen. We verblijven dan een paar dagen in Manilla en daarna gaan we naar Boracay omdat een neef van de vriendin van mijn vader daar trouwt. Volgens haar kan je daar ontzettend mooi duiken. Ik heb al heel wat duikplekken over de hele wereld gezien en ben ontzettend benieuwd naar Boracay. Heeft iemand ervaring met het duiken daar en misschien ook een naam van een duikcentrum dat een goede naam heeft daar op het eiland?
Alvast bedankt!
Als je al heel wat duikplekken hebt gezien in de wereld en ik neem aan hele mooie dan zal het duiken hier erg tegenvallen, ik ben er 4 keer geweest en heb niet eens de moeite genomen om mijn wetsuit aan te trekken. Je kunt het proberen maar Boracay staat niet bekend als een top duik bestemming.
er zijn veel duikscholen omdat er gewoon veel toeristen komen thats all!
Frank
Hey Frank, bedankt voor je reactie. Das jammer zeg. Ik heb idd op hele mooie plekken in de wereld gedoken dus ik hoop niet dat het tegenvalt. We gaan ook nog naar Batangas, het worden nl 3 weken ;). Hoe is het daar om te duiken?
Batangas weet ik niet, ik ben wel naar de overkant geweest bij Sabang beach, hier is het wel goed duiken.
Probeer eens wat te vinden op www.duikforum.nl, je zult daar wel iets over Batangas tegenkomen,
Gr.Frank