2 meiden zoeken leuke surf bestemming

Hi,

Wij (2 meiden van 26) zoeken een leuke bestemming om te leren surfen. Voor ongeveer 2 weken in de zomer. Iemand idee-en?

De standaard o’neill en kampen van andere surfmerken zijn misschien iets meer op 18-jarigen gericht. En we zoeken iets wat meer bij onze doelgroep past.

Gr

Jeffrey’s baai in Zuid AFrika?

Hoef ik niet lang over na te denken, het eiland Boracay voor mij DE surfbestemming www.adventure-windsurfing-boracay.com met een watertemperatuur van het hele jaar door van 27 C, altijd wind ,de helft van het jaar staat de wind op de ene kant van het eiland,de andere helft van het jaar op de andere kant. ruime keus in accomodatie van simpel, 10 euro tot superluxe 500 euro per dag, en goed te bereiken,KLM vliegt er in 12 uur heen ,rechtstreeks ,ticket laagseizoen 800 euro, hoogseizoen rond 1000 euro.En niet te vergeten supergoed uitgaansleven op het eiland, dicotheken, nachtbars en restaurants. www.boracay.com voor meer info over het eiland.

@ korikong
Dat ziet er goed uit!

En dan te bedenken dat dit eiland Boracay bij 95 % van de Nederlanders volslagen onbekend is!

Om eerlijk te zijn… had ik er ook nog nooit van gehoord…

Hi Dishere,

wat dacht je van Puerto Escondido in Mexico?

Kijk maar voor meer informatie op Puerto Escondido

Succes!

Ik zag op de site www.zoover.nl dat de Nederlanders die er wel zijn geweest het eiland Boracay een gemiddelde van 8,9 scoort. Beste waardering krijgt het stand, endat is dan ook oogverblindend wit.

Ik ben door de foto van roberts even in verwarring gebracht, ging het in deze topic nu om windsurfing of om surfing op die grote golven? tis me niet helemaal duidelijk. Als het gaat om surfen op die hoge golven is het eiland Siargao een hele goeie surfspot www.cloud9surf.com meer info over het eiland Siargao op www.discoversiargao.com en www.siargao.com

Volgens mij zijn de ladies op zoek naar een lokatie om te LEREN surfen. Die angstaanjagende foto hierboven lijkt me niet het beste plan! :wink:

Ikzelf heb ‘leren’ surfen in Moliets. Een klein plaatsje een uurtje boven Biarritz. Mooi breed strand en 9 an de 10 keer prima golven (maximaal 2,5 meter hoog). Ook andere dorpen in deze streek in Frankrijk bieden prima surfmogelijkheden.

Ik ga komende zomer overgens zelf een golfje proberen te pakken in Costa Rica. Schijnt dat het daar vrij heftig moet zijn. We’ll see, beetje in de zon drijven kan anders ook nog, aangezien het woord ‘leren’ zojuist niet voor niets tussen haakjes stond…

Hey Meiden wat dachten jullie van Mundaka,( Spanje) het surfers paradise van Europa??
Ben er nooit geweest, maar ik ga deze zomer kijken of ik er wat kan leren…

Veel succes in ieder geval met het leren surfen…
groetjes, joelle