Ik wil deze zomer na het behalen van mijn VWOdiploma een maand (rond juli-augustus) op reis om te surfen. Ik surf al een paar jaar en wil graag ergens op de wereld surfen waar mooie golven zijn. Ik zat te denken aan Rio de Janeiro, omdat ik daar een leuk surf&stay hotel gevonden had. dit is de site: http://www.riosurfnstay.com/
Maar ik ben ook in voor een andere bestemming. Bali klinkt goed, of australie, of eigelijk maakt het niet uit, zolang ik maar kan surfen, lekker relaxen, iets van het land zien en vrienden kan maken.
Iemand zin om mee te gaan? Het lijkt mij leuk om samen te reizen. Maakt ook niet uit als je nog nooit gesurft hebt. Geloof mij, als je het eenmaal hebt geprobeert stop je niet meer.
ik wil zelf ook graag gaan surfen deze zomer, ben net terug van Bali, heb alleen niet kunnen surfen, omdat ik te druk was en ben een beginner, dus de golven waren te hoog voor mij
Maar ik zat te denken om een tijd naar Portugal te gaan, Algarve. Lijkt jou zo`n plek ook leuk, of wil je liever buiten europa ??
wat een gaaf plan! Ik woon nu in Spanje en ga binnekort samen met een vriendin surflessen nemen. Die vriendin en ik willen aankomend jaar dus ook samen naar Bali of spanje om het wat beter te leren (ik heb het nog nooit gedaan haha) Het lijkt me super om misschien met een groepje te gaan.
Kan jij het ons leren alleen wij denken er wel aan om langer dan een maand te gaan. We willen dan ook werk zoeken voor overdag of s’avonds.
we zijn btw 18 jaar.
lijkt het je wat? mail me dan [EMAIL=“lieszje_blink@hotmail.com”]lieszje_blink@hotmail.com