Wie wil er mee surfen in het buitenland

Heey vakantiegangers,

Ik ben opzoek naar een gezellige reisgenoot die met mij wil gaan surfen in bijvoorbeeld Portugal of Frankrijk.

Ik ben 19 jaar woon in de omgeving Den Haag en wil graag in Juni voor 2 weken op surfvakantie. Ik vind het alleen heel erg ongezellig om alleen naar Portugal te reizen. Ben jij tussen de 19 en 22 en hou je ook van zon, zee, strand, natuur en natuurlijk surfen! Ben je iemand die goed met andere kan opschieten en hou je van humor.
Reageer en misschien kunnen we wat afspreken.

groetjes

[quote=“roos87, post:1, topic:28175”]

Heey vakantiegangers,

hoihoi,

Ik las net je berichtje over het surfen…ik was van plan te gaan surfen in costa rica de eerste twee/drie weken van juni!!

Ik moet nog wel alles leren…
Portugal en Frankrijk lijken me ook wel leuk!

Al concrete plannen of reisgenoten gevonden??

Groetjes

Katrien (23)

Hoi!

Ik ben 24 jaar en heb al 2 keer op een zomerkamp aan de atlantische kust (zarautz en moliets) gesurft. ik ben er erg slecht in, maar vind het wel leuk en gezellig! In juni ben ik 4 weken vrij en ik wil wel weg dan, maar weet nog niet precies waar naartoe. Dit klinkt wel goed! Ik heb een auto met dakdragers (voor surfboards evt), maar we kunnen natuurlijk ook gaan vliegen …

Je kunt me mailen op [EMAIL=“schoen38@hotmail.com”]schoen38@hotmail.com als je geinteresseerd bent.

xJannie