Surfen strand zon!

Hoi,

Ik ben lotte en ik zoek een reisgenootje voor de zomer 2010!

Liefst van ongeveer 21 juli tot ergens eind augustus, in die tijd.

Ik hou van lekker op het strand liggen, leuke strandfeestjes , beetje shoppen gewoon relax. enwil ook graag leren surfen!

Lijkt dit je wat laa het maar horen:p

Ben zelf 19jr

heeey!

Klinkt goed! Ik ben zelf ook op zoek naar iemand voor de zomervakantie, had ook al bericht gepost hier. haha :slight_smile: Surfen zou ik ook wel willen leren, kan het namelijk ook nog niet :stuck_out_tongue: haha

hoop op een reactie

xxxx :slight_smile:

ik weet niet hoe ver jullie van huis willen gaan (europa of verder) maar als jullie van plan zijn om in europa te blijven zou ik jullie biarritz in zuid west frankrijk aan will bevelen daar waar dit de surf hoofdstad van europa is er zijn daar ook diverse surfcamps echt een leuke manier om het te leren

groet dirk :chin:

hey hey,

ik las je berichtje en zoek ook nog iemand die zin heeft om te gaan surfen ik wilde tussen 8 augustus en 29 augustus gaan, dit zijn de leukste weken qua surfen in frankrijk ik ga al 2 jaar naar cabbreton is een klein plaatsje net naast horsegor de place to be in frankrijk net iets boven biaritz.

ik ben een sportieve man van 23 jaar woon nu in rdam maar ben een brabander van geboorte. ben ook gek op lekker stukje surfen maar ook shoppen relaxen en lekker stappen.

lees mijn berichtje even op de site dan heb je wat meer een idee. wil je meer weten laat dan maar eventjes wat weten.

groetjes michael

[EMAIL=“vermeulenmichael@hotmail.com”]vermeulenmichael@hotmail.com

Hey Surfdudes,

Ik ben zelf een aantal jaar geleden ook eens op surfkamp geweest in Frankrijk, Mimizan op precies te zijn. Was erg gaaf, dus ik kan het je zeker aanraden.

Hierbij de link en alvast veel plezier komende zomer

Dennis

Heej mensen!

Ik ga ook mee;) Wil graag leren surfen deze zomer in augustus, wel liefst in Europa. Al concrete plannen of niet? Hoor 't graag!

Groetjes,
Suzanne
[EMAIL=“suzanne.dewit@hotmail.com”]suzanne.dewit@hotmail.com