Reisgenootje voor surfen in Frankrijk

Ik wil deze zomer (eind juli of augustus) gaan surfen in Frankrijk. Heb het nog nooit eerder gedaan. Ik ben een meid van 23 jaar en zoek iemand rond dezelfde leeftijd die dat ook graag zou willen doen, tis gezelliger en goedkoper!! Wie gaat er mee?

heej
als ik jou was zou ik eerst met een kamp meegaan (het is niet echt een kamp ze geven je gewoon een tent en ze laten je voor de rest vrij)
ze geven daar per dag ongeveer 2 uur surfles gewoon om de basis te leren kan je gewoon een week gaan en dan daar miss blijven het beste is hossegor, biarritz, mimizan, moliets is ook wel leuk of gewoon met de auto deze plaatsen langsgaan!! have fun

oow ik ben met met dit kamp meegegaan 1 keer www.breakloose.nl je kna ook kijken op www.sportura.nl

Omgeving van Contis is ultiem om te surfen. Serieus, die golven zijn echt machtig. Staan er ook om bekend!
Aquitaine/Les Landes dus, zie al andere bekende staan in de re: boven mij :wink:

ik heb ook zin in surfen deze zomer, ben altijd met ouders naar les landes geweest en moliets en mimizan zijn echt super plekken om te surfen, heb zelf nooit echt gesurft alleen bodyboarden kan ik redelijk.
lijkt me leuk met je mee te gaan als je met www.xtravel.nl of www.breakloose.nl wil gaan.

grtz claudia