Reisgenoot gezocht om mee te surfen!

Hallo!

Ik ben een meisje van 21 uit Amsterdam en ik wil heel graag leren surfen. Aangezien dit een beetje moeilijk gaat in nl, wil ik naar spanje of frankrijk. Via ww.saiko.nl zijn er hele leuke surfvakanties naar Spanje, maar Biarritz of Mimizan lijkt me ook leuk! Wilde ergens in augustus gaan…

Als dit je aanspreekt laat dan wat van je horen!

Groetjes,

Lotte

Hoi Lotte, ik was benieuwd of je inmiddels al wat gevonden hebt… ben zelf misschien ook van plan te gaan leren surfen. Hoor van je! Groetjes!

Hey Fleur!

Heb nog wel op saiko.nl gekeken en ze gaan in augustus drie keer naar Zarautz. Ik heb er ook wat mensen over gehoord en iedereen is er heel enthousiast over! Dus het lijkt mij wel leuk…

Heb jij al eens eerder gesurft?

Groetjes!

heb ff gekeken op saiko.nl. Ziet er leuk uit! Heb zelf nog helemaal geen surf ervaring, maar het lijkt me super om eens te doen! Jij al wel een eerder gesurft? Groetjes

Hee Lotte!

Ik ben een meisje van 19 jaar en kom uit Utrecht! Ik heb een surfvakantie geboekt staan van 14 aug-24aug. Nu is mijn reisgenootje afgehaakt en ben ik op zoek naar een nieuwe! De reis gaat naar Mimizan, lessen en materiaal inbegrepen. Hier mijn oproepje! Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk Ik hoor graag van je!

Byee