Surftrip langs de kust van Frankrijk en Portugal

Hallo allemaal!

Mijn naam is Chantal Terveer, een jonge meid van 20 jaar, en ik ben opzoek naar een leuke reisgenoot vanaf juni/juli 2018 voor ongeveer 6 tot 10 weken. (alles kan in overleg natuurlijk en sta voor alle suggesties open.)

Ik wil graag een roadtrip maken langs de beste surfspots van Frankrijk en Portugal. Ik heb vaker gesurft maar ben zeker nog niet de beste, al is het wel een grote passie van mij geworden en verlang ik naar meer. Ik wil dan graag bijna elke dag surfen om beter te worden voor mijn grote wereldreis over 2 jaar en af en toe een ander dagje mee pakken. Surfen staat daarom ook in het middelpunt en heerlijk om de kust te verkennen on the road! Overnachten wil ik graag in een busje of auto.

Ik zoek iemand die er een feestje van kan maken on the road maar die ook eens een lekker rustig avondje onder de sterren wil liggen. Ik ben zelf erg impulsief als ik onderweg bijvoorbeeld een bungeejump kan maken.

Iemand die lekker gek met mij mee wilt, reageer op deze forum of stuur een berichtje naar chantalterveer1997@hotmail.com.
Ik ben erg benieuwd naar jouw plannen als jij dit forum hebt gelezen en natuurlijk een leuke klik willen hebben met jou als mijn mogelijke medeweiziger.

Groetjes van Chantal,