(surf)trip met mijn camper, 5 weken portugal eind juni!

Hey!

Ik ga eind juni voor 5 weken richting Portugal met mijn camper.
In Portugal zal ik andere vrienden(met camper) ontmoeten en zullen we ergens een rustige plek zoeken aan zee om vervolgens een paar weken(ong 3) te verblijven. Vanuit daar zullen we dan voornamelijk surfen, op het strand relaxen, een feestje opzoeken, een stad bezoeken en verder vooral genieten en drankjes drinken:).

Omdat ik alleen richting Portugal rij en dit lang is en daarom een beetje saai, zoek ik iemand die zin heeft om mee te gaan. Dan delen we de kosten. Wanneer alles leuk is kun je de hele trip mee wmb, of een deel.
Ik ben geen diehard golfsurfer maar vind het wel erg leuk, ik ben ook niet erg goed. Maar hier zal de reis dus wel op gericht zijn. Mogelijk dat we een paar dagen in Frankrijk stoppen om te windsurfen, ben ik nog niet over uit…Maar wat golven pakken in Frankrijk/Spanje en een stad bezoek is zeker ook een optie. Daar komen we wel uit.

Het is geen noodzaak dat er iemand mee gaat, maar vooral gezellig. Dus ik ben wel opzoek naar iemand die gezellig is en iets te melden heeft:). Het is natuurlijk een mooie kans om een toffe (surf)trip te maken voor weinig geld! Ik wil elkaar wel vooraf leren kennen om te kijken of het klikt, voor we 5 weken(of korter) in een camper stappen:D.

Ik ben verder vrij easy going, positief en normaal, geloof ik. Ik heb een serieuze baan in de jeugdzorg die ik erg leuk vind. Ik heb ook een hond die ook mee zal gaan.

Nouja spreekt dit je aan dan hoor ik graag van je!

Groeten, Tom

Hoi Tom,
Dit klinkt echt onwijs gaaf!!
Staat de datum vast? En hoe oud ben je?
Groetjes Maartje

Hi Tom!

Heb je al een reisgenoot gevonden via dit forum? Klinkt in ieder geval te gek, een surftrip door Portugal. Ik vroeg me ook af hoe oud je bent en hoeveel mensen er eventueel mee zouden kunnen. Zelf ben ik ook niet echt een die-hard surfer, meer een mooi-weer-surfer.

Groetjes

klinkt nog steeds super gaaf !

weet niet of je mijn andere berichtje gehad hebt maar interesse is er zeker , maar zie dat er al meer interesse hebben , laten we maar een grote camper huren :stuck_out_tongue:

jo dude hoeveel mede reizigers heb je al? ben eigelijk van plan richting frankrijk te gaan maar dit klinkt ook wel dope!