heej!!
Heb mn zinnen gezet op leren surfen deze zomer!!
Lijkt me gezellig als er iemand meegaat!
…krijg geen van m’n vrienden mee!
Ik heb nog geen concrete plannen qua bestemming en accomodatie, weet alleen dat t een beetje low budget moet zijn… :hihi:
Ben van plan te gaan ergens tussen 23 augustus t/m 14 september…
Ben 30 jaar, makkelijk in de omgang, sinds kort weer single (niet zoekende overigens ;)), hevig getattooeerd, aangenaam gestoord en in voor een hoop lol!
Lijkt het je wat of heb je soortgelijke plannen?! (M/V)
let me know!! Heb zin in een gezellige, zonnige, golfrijke zomer!!
(Ook tips zijn erg welkom!!)
Saiko is ook best druk, je tent mag niet te groot zijn, en je staat heel erg op elkaar! Maar… het is wel supergezellig dus als je dat geen probleem vind is saiko zeker een aanrader (en betaalbaar)
wij zijn Bart (23) en Dorine (20) en gaan in mei/juni beginnen aan een rondreis doorheen europa (voor minstens 6 maanden) en zoeken nog mensen / een koppel etc. om ons te vergezellen.
wij hebben zelf een nostalgisch VW minibusje dat ingericht is als camper.
het zou tof zijn om samen met enkele leeftijdsgenoten (tss 18 - 35) te vertrekken die eventueel zelf ook over een busje/caravan beschikken.
liefst zouden we met Frankrijk beginnen, ook omdat ik (bart) op mezelf aan het leren surfen ben en dit de ideale kans is om me daarin te verdiepen.
ben je zelf avontuurlijk, trek je je plan en hou je van reizen?
ben je de dagelijkse sleur even beu en wil je van je leven eerst nog wat genieten zolang je nog jong bent?
we weten dat dit een grote stap is maar grote stappen zijn er om te maken nu je nog kan!
pas je in dit profiel en wil je ons graag contacteren? treuzel niet want het is nog maar 2 maanden…