Ik zoek een reismaatje voor de zomer van 2012
Ik wil graag gaan surfen met een surfcamp maar het lijkt me niet zo gezellig om alleen te gaan.
In mijn omgeving zijn mensen niet heel erg geïnteresseerd in surfen dus ik probeer via dit forum te kijken of er mensen zijn die het wel leuk zouden vinden.
Ik ben zelf 19 jaar in de zomer 20 en zoek iemand die het leuk vind om 10 dagen via een reisorganisatie mee te gaan.
Mijn hobby’s zijn genieten van het leven, dansen, fotografie en nieuwe culturen ontdekken en gezellig met vrienden leuke dingen doen.:zon02:
Als je het leuk vind om te gaan surfen voor 10 dagen in de zomervakantie.
Datum maakt mij niet echt uit in july of augustus.
:zon02: Let me know!
Ik ben Dries 22jaar en en word in de zomer 23.
het spreekt mij heel erg aan om een actieve sportvakantie te beleven zoals een surfcamp. ik heb zelf ook al met het idee gezeten om met een reisorganisatie iets te plannen. hoewel ik zelf interesse had in een 20 daagse trektocht door canada. spreekt jou bericht mij hier toch wel heel hard aan! waarschijnlijk omdat ik hier nog niemand anders heb gezien die ook hier een interesse voor heeft.
ik heb ooit 1 keer op een surfplank gestaan en vond het dan ook een super belevenis.
dit is een impulsieve beslissing van mij maar ik weet zeker dat het de moeite gaat zijn en zou dan ook graag met je mee willen.
ik ben een sociale drinker en kan met zowat iedereen overweg. ik laat party’s en clubs dan ook niet aan de kant liggen ik drink graag optijd een pint of iets dergelijks en gezelligheid en sfeer is voor mij toch wel zeker een must!
ik ben ook zeker een beginnend surfer!
hopelijk tot snel voor wat meer informatie
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, wil graag op surfvakantie komende zomer, maar kan niemand enthausiast maken om mee te gaan. Daarom ben ik ook maar eens hier gaan kijken
Ik heb nog nooit eerder gesurft, maar het lijkt me echt fantastisch! Zelf zat ik te denken om ergens eind juli/begin augustus te gaan, en dan 10 dagen tot 2 weken. Ik heb al een beetje rond gekeken op zoek naar surfkampen, en kwam wel iets interessants tegen op Fuerteventura, maar ik sta ook open voor andere opties.
Ik ben zelf 22 en studeer biologie. Mijn hobbies zijn roeien, snowboarden, reizen en leuke dingen doen met vrienden.
Ik ben Evelien, ik woon in Friesland. Wow zeg, ik schrok even van jou berichtje haha, het was net alsof ik mijn eigen verhaaltje zat te lezen!
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een surfvakantie, had al wat gevonden bij mambo vakanties > Frankrijk Surfcamp
Leek me ook erg leuk, maar dan wil ik eerst even kijken wat voor mensen daar verder heengaan. Ik hou altijd wel van een avontuurtje en daarom ga ik ook graag alleen, maar toch is t altijd wel handig
Deze vakantie is het al zeker dat ik ong 4 weken naar Frankrijk ga om te werken op een cmaping. Daarnaast wilde ik dus nog een surfvakantie gaan doen, lijkt me supergaaf! Wel wil ik ook lekker wat vakantie hebben en genieten van de omgeving (met mijn camera altijd bij me!) en van de zon!
Mijn hobbys zijn sporten, fotografie, stappen en gewoon inpulsieve en leuke dingen doen! Ik kan eiegenlijk met iedereen wel overweg en hou zeker wel van een feestje, maar ik ken ook mijn grenzen Ik ben trouwens wel 17, maar laat dat nou geen probleem zijn aangezien 17 toch maar een getal is
ik zou graag eind aug weg willen, ivm mijn vakantiewerk.
Wat leuk dat er nog mensen zijn die interesse hebben ik hoop dat Sell nog iets laat weten.
en anders stel ik voor om Verder met 3 af te spreken als julie dat zien zitten?
Ik ben alleen errrrrg dom geweest. Ik heb namelijk perongeluk een appartement aan de kust geboekt. Echt zo stom want ik ha het niet door. Maar dat zeg ik wel af als het kan! Haha
Ja, lijkt me leuk!
Ik zit alleen ivm studie wel heel erg vast aan de periode van 14 juli tot 5 augustus.
Weet niet of het jullie uitkomt om in die tijd te gaan?
ik zit ook een beetje vast aan een bepaalde periode. Door mij werk is is het niet mogelijk om de eerste 2 weken van augustus verlof te nemen week 3 en 4 zou misschien wel kunnen… In theorie 30 en 31 juli ook niet maar dat krijg ik nog wel geregeld. voor de rest kan ik heel de maand juli en heb ik verder geen probleem.
Hey!!
Sorry ik ben nieuw op deze site en ik kreeg geen meldingen tot dries mij een prive bericht stuurde ik ga het even allemaal lezen lijkt me leuk !!!
ik reageer zo weer even , even jullie verhaaltjes lezen.
Nou ik heb het allemaal gelezen
ten eerste evelien het maakt niet uit dat je 17 bent!
en het lijkt me erg leuk om met jullie even te gaan kijken wat de mogelijkheden zijn :D.
Ik ben ook verbonden met school dus kan eind juli begin augustus dat is voor mij het beste.
Leuk dat iedereen het ziet zitten. nu is het alleen nog zoeken naar een datum. en een beetje uitpluizen waar we juist naartoe willen gaan.
ik denk persoonlijk dat het niet slecht is om eens samen te komen en onderling een beetje kennis te maken. Om dan zo alles een beetje te regelen? en anders eens wat mails uitwisselen in plaats van alles hier op het forum te regelen… als iedereen daarmee tevreden is?
Wij lazen jullie leuke berichtjes op het forum toen wij op zoek gingen naar een gezellige surfvakantie waar we ook echt goed kunnen leren surfen en waar s’avonds de mogelijkheid tot stappen is! Wij, Kaylee en Yvette, zijn 18 jaar en komen uit Breda.
Het lijkt ons leuk om met een groep te gaan surfen, we hebben naar verschillende organisaties gekeken zoals Brunotti in Vieux Boucau, Breakloose in Mimizan en O’neill. Hebben jullie al een bepaalde voorkeur met welke organisatie en waar? Wij zouden in de tijd van 14 juli tot 10 augustus.
We horen het graag!
En nog steeds opzoek naar reisgenootjes? Ik namelijk wel! Ben een 18 jarige student in wageningen, hou van gezellige feestjes, dansen, lekker eten en het strand!
hoi,
ik heb ondertussen al geboekt samen met 2 vrienden.
op Boardx naar zarautz vanaf 13 Juli tot 22 Juli.
ik heb voor die datum gekozen omdat dat een speciaal concept was
voor iedereen vanaf 20 jaar omdat ze willen dat de iets oudere generatie niet zou afhaken voor de rest aangezien je vanaf 16 mee mag op surfcamp
maar die is intussen al volgeboekt.
Oke! Dan zal ik daar ook eens naar kijken, misschien voor volgend jaar.
Ik zat wel heel erg te twijfelen over de leeftijdscategorie. Heb uiteindelijk voor 17-25 gekozen.
Fijne vakantie alvast!
Kom gezellig met mij op oneill surfcamp. Ik ga van 10 augustus t/m 26 augustus. Ik ben 19 jaar en hou van actieve dingen doen, maar ook gewoon strand. Studeer pedagogiek en kan (nog) niet golfsurfen. Ik heb de vakantie alleen geboekt via Mambo. Dus als je het leuk vindt, ga gerust mee!