Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere) die in de ergens in de periode van mei-september graag op surfvakantie willen gaan!
Via internet zijn er superleuke surfreizen te boeken, zelf lijkt me surfen in Spanje of Frankrijk het leukst. Ik zat zelf te denken aan 1 of 2 weekjes.
Naast surfen hoort er natuurlijk ook stappen, lekker eten, relaxen, shoppen en verkennen bij!
Gewoon een vakantie met veel zon en fun :vak02:
Lijkt het je wat of heb je al plannen? Let me know!
Ik weet niet of je zat te wachten op een reactie van een jongen maar ik ben zelf ook opzoek naar een persoon of personen om mee te gaan voor een actieve vakantie. Je plan om te gaan surfen lijkt me leuk.
Leuk dat surfen je ook wat lijkt! Had je al wat plaatsen/leuke ideeën op internet gezien?
Ik had zelf nog niet gedacht aan gemixt gezelschap, maar why not?
Lijkt me leuk om een groepje van jongens en meiden te hebben.
Misschien zijn anderen ook geinteresseerd!
lijkt me een super leuk idee:)
ik zou ook heel graag op een 'surf’vakantie gaan
ik ben 18jaar en surf wel maar nog een beetje beginners niveau, ik doe nu mijn eindexamenjaar 5havo
in welke maand zou je willen gaan?
Bedankt voor je berichtje!
Achja, ik ben zelf ook echt absoluut beginners niveau heb het nooit gedaan, maar wilde het altijd heel graag doen!
Zoals het er nu voor staat (kan eventueel nog verplaatst worden) zou het gaan om de laatste week van juli en/of de eerste week van augustus.
Zou dat goed uitkomen?
Ik ben nog steeds niet uit wat ik met de vakantie wil maar een surfvakantie lijkt me erg leuk!
Zijn er al plannen bekend voor waar en wanneer?
Ik kan zoiezo de eerste week van augustus, maar er is alleen 1 maar, ik heb vliegangst en ga dus niet met een vliegtuig:paranoid:
Ja, wat betreft wanneer, ik weet zelf eigenlijk ook niet wanneer exact! Ben nu nog steeds aan het goochelen wat het beste uit zou komen :paranoid:
Wat wel zeker is, is dat het in juli of augustus zal worden.
En het ‘waar’ ligt nog open, alle ideeën zijn welkom en ben benieuwd of anderen wat leuks hebben gezien/gevonden!
Kwam op internet Saiko tegen (http://www.saiko.com/welkom.php)
Zag hier wel leuke surfvakanties in staan
Voor de degenen die nog willen surfen en nog niks gevonden hebben, ik ga in augustus 10 dagen surfen in san vicente de la barquera. Wordt georganiseerd door http://www.breakloose.nl. Heb nog geen ervaring met surfen en ook niet met breakloose, maar ik vond het er erg leuk uitzien! Je zit op een camping op een apart gedeelde voor surfers zodat je ook echt vrienden kunt maken daar, verder heb je dan een aantal surflessen en kun je verder zelf ook beslissen wat je daar gaat doen, canyoningen, uitgaan, naar dorpjes in de buurt. Zou zeker even kijken!