Surfmaatje Gezocht !!!

Ola, zin in een actieve tijd, maar ook relaxt, waar je nieuwe mensen leert kennen en de omgeving, dan zit je goed.
Ik ben Laura, een jonge meid van 24 uit Almere en heb dit jaar zit om weer eens te surfen, teminste, proberen. kan het niet echt :wink:
Ben vorig jaar 2 weken alleen naar Frankrijk geweest(Hossegor) en heb daar lessen surfen gevolgd.
Nu wil ik dit proberen in Portugal,Algarve. Alleen niet zoveel zin om alleen te gaan en gezien vrienden van mij helaas niet altijd dezelfde interesse of geld hebben, probeer ik het via deze site.
Ik wil graag tussen Juli/Nov weg.

Dus als je meer wilt weten, let me know en kijk ook even op www.soulridercamp.com

Greetz lau

:vak01:Hee laura!ik zag je berichtje en dacht,dat is echt helemaal te gek z,ik heb eerder meegedaan aan een surfkamp in mimizam,erg leuk,maar ik zou het leuk vinden om van de zomer elders te gaan,ben ook niet de beste hoor.
ik hoop dat je nog op zoek bent naar iemand.O ja ik ben vrouw,28,kom uit Rotterdam,hou van sporten,culturele dingen en shoppen.
Ik ben benieuwd naar een tegenbericht.
groetjes josefine:smile:

hey dames,lijkt me helemaal te gek…ik zit al een paar jaar van ik moet weg…ook niet echt mensen in me nabije kring die de zelfde interressen delen… surfen lijkt me zo gaaf.nog nooit gedaan lijkt me top om te leren… kan wel redelijk skimboarden,maar dat is weer anders.hawaii lijkt me helemaal super maar zoiets als portugal ook niet verkeerd.heb goeie waves gezien op you tube.ik ben een jonge man van 27.
…lijkt me leuk om gewoon met een aantal mensen te gaan .vind het geen probleem dat ik ze niet ken.zoheb je ook de mogelijkheid om weer wat nieuws op te bouwen.groetjes raymond