Hallo lezers,
Op dit moment heb ik een aantal maanden de tijd om leuke dingen te doen. Ik hou er van om in een zonnige gebieden sportief bezig te zijn in of op het water. Op dit moment wakeboard ik, daarnaast heb ik een tijdje gewindsurft en ben ik een advanced diver. Ook ben ik iemand die graag onder de mensen is en van mooie plekken op de wereld kan genieten. Nu lijkt mij heel vet om te leren Kite surfen ergens op de wereld, ik zou dit graag een aantal weken willen doen. Echter als ik op internet zoek kom ik allemaal op “toeristische” spots of spots in Europa tegen. Wel heb ik een aantal spots ontdekt, echter kan ik hier een x aantal dagen terecht, maar ik zou liever een aantal weken deze uitdaging willen.
Hebben jullie suggesties waar ik deze uitdaging aan kan gaan?
Ik verneem het graag.
Groeten, Wouter
Leren kitesurfen ? Misschien is het mooie tropische eilandje Boracay iets voor je ? Temperatuur vrijwel altijd boven de 25 graden, en mooie witte stranden met palmbomen
http://www.boracay-kiteresort.com/kiteresort/
Er zijn meerdere kitesurfscholen op het eiland, redelijke prijzen, , en het strand aan de oostzijde van het eiland Bulabogbeach is speciaal voor kitesurfers bestemd.
jaaa ik zou graag leren kite surfen! En als het mij bevalt zou ik er graag een aantal weken aan vast willen plakken!
Boracay is inderdaad hoe ik het graag voor mij zie! En het is inderdaad ook niet duur. Weet je zo ook of het eiland ook geschikt voor beginners?
Via Wereldwijzer app
Weet ik niet,ben zelf geen kite surfer. is wellicht te vinden op google of per email vragen bij de kitesurfschool op Boracay. Rechtstreekse vluchten van KLM zijn vrij duur. Maar een goed alternatief is vliegen met China Southern airlines met een tussen stop in China naar manila, dan met Cebupacficair naar Boracay. ( Caticlan airport)