Hallo
De pagina net onder mijn pasfoto is verbogen daar zit ook het kinegram (echtheidskenmerk).
Kan dit problemen opleveren in bijvoorbeeld tijdens mijn reis door Azie oa door China en Vietnam?
Hallo
De pagina net onder mijn pasfoto is verbogen daar zit ook het kinegram (echtheidskenmerk).
Kan dit problemen opleveren in bijvoorbeeld tijdens mijn reis door Azie oa door China en Vietnam?
Hi!
Leuke reis in het vooruitzicht dus? Wat ga je allemaal aandoen?
Een verbogen pagina, vooral die met het kinegram, kan inderdaad voor problemen zorgen tijdens je reis door Aziƫ, inclusief China en Vietnam.
Door deze stappen te volgen, kun je mogelijke problemen tijdens je reis verminderen en zorgen voor een soepele ervaring bij de grenscontroles.
Succes en veilige reizen!
Hallo het wordt zeker een leuke reis. Het plan is om over 2 maanden van Utrecht naar Indonesiƫ te reizen met trein bus en boot
Alleen tussen Tbilisi en Tasjkent moet ik het vliegtuig nemen vanwege de gesloten landsgrens van Azerbeidzjan.
Wat betreft mijn paspoort, daar ben ik al naar het gemeentehuis voor geweest met de vraag of het problemen zou gaan opleveren, men denkt van wel maar als ik zekerheid wil zou ik het aan de marechaussee moeten vragen.
Gave reis hoor. Hoe lang ga je dan weg?
Waar in China ga je? Ik ben vooral de grote steden geweest. Moderne āwesterseā steden daar. Ik moet snel nog eens het platteland opzoeken voor de echter Chinese cultuur.
De reis ga net iets minder dan 3 maanden duren.
Ik kom vanuit Kazachstan het land binnen en zal o.a. naar Urumqi Chengdu, dag trip Leshan Chongqing en Kunming gaan.
Hiermee kom ik precies aan de 2 weken visumvrije periode die er momenteel voor Nederlanders is.
In 2008 ben ik al een keer in China geweest destijds ben ik via Peking naar Hong Kong gegaan en heb ik onderweg het terracotta leger, het karst gebergte bij Guillin de Longsheng rijstterrassen gezien en niet te vergeten de muur.