Kidsworldwide

Hallo iedereen,

Ik ben Monika en ga in de maanden juli en augustus naar Ghana. Wie heeft er nog leuke tips??

groetjes Monika

Hoi!

Wat ga je precies in Ghana doen?
Ik wil deze omer vrijwilligerswerk gaan doen. Mijn subsidie is inmiddels rond en ik zou het heel erg leuk vinden om samen met iemand anders te aan.

Groetjes, Elise

Hey Elise

leuk te horen dat je naar Ghana komt, het is echt een super tof land. Heel vriendelijke mensen en ik ben ervan overtuigd dat je het er naar je zin zal hebben. Ikzelf heb 5 jaar geleden vrijwililgerswerk gedaan in Ghana in een plaatselijk schooltje dat zich vooral richt op achtergestelde kinderen. Naar wat voor iets ben je op zoek? ikzelf ben met de organisatie stayinghana gegaan. Hun website is www.stayinghana.com Je kan zelf aangeven wat voor iets je graag wil gaan doen en dan gaan zij op zoek naar iets. Ook kun je dan in een gastgezin verblijven en dat op zich is al een enorm verrijkende ervaring. Ik wens je heel veel succes in je zoektocht en als je nog vragen zou hebben over Ghana mag je mij gerust altijd contacteren. Ik ben daar trouwens ook in de maanden augustus en september van dit jaar.

groetjes
Kristel

Hey Monika

Naar wat voor tips ben je op zoek? plaatsen om te verblijven, leuke plekken om te bezoeken??? ik wil je gerust verder helpen. je laat maar weten naar wat je precies op zoek bent.

Hallo Monika,

Wij, Eva en Gerard, werken momenteel aan de eerste Nederlandstalige reisgids over Ghana. Het is niet de bedoeling om de Bradt te vertalen. Integendeel: we willen juist aandacht besteden aan die zaken die we zelf erin misten….persoonlijke indrukken en verklaringen voor zaken die ons opvielen in cultuur en hoe het blijkbaar werkt in Ghana.

Hiervoor zoeken we je hulp!

Heb je tips over onderwerpen die we absoluut niet moeten vergeten aan te snijden?
Heb je hilarische, typerende, informatieve anecdotes van jouw Ghana-experience?
Vind je het leuk om met jouw ervaringen, anderen te helpen aan zo’n bijzondere “Ghana-experience”?
Vind je het leuk dat Ghana bijzonder op de kaart komt te staan?

Mail dan je tips en anekdotes naar onze redactie ([EMAIL=“info@coolywooly.nl)”]info@coolywooly.nl)!!! We maken er graag gebruik van!

Let wel: we hebben al heel wat. Dus… hoe specifieker (en korter) hoe beter, en hoe meer kans dat jouw bijdrage herkenbaar in de reisgids komt.

Eva van Dijk
Gerard van Heusden

Coolywooly Ervaringen
www.coolywooly.nl