wie heeft ervaring met boeken via khiri travel?
Hallo Jessy
ik zit eigenlijk met de zelfde vraag, heb jij inmiddels ervaring met Khiri travellercheque?
met vr Gr. Addo Kruizinga
Nog nooit van gehoord.
Ik ken Khiri travel evenmin, maar ik ga niet mijn hand in het vuur steken voor een bedrijf wat niet aangesloten is bij de ANVR- SGR.
Btw. ik regel al mijn reizen zelf, meestal boek ik een nacht hotel erbij. Dit heeft de volgende reden: Je kunt dan 2,50 extra betalen!
Deze 2,50 dient voor eventuele noodsituaties, het is een bijdrage om je te repatriëren. Wanneer je de 2,50 niet hebt betaald, moet je die kosten zelf ophoesten.
En Thailand, je hebt het gezien met de “gele"shirts” , en daarna de “rode shirts”, ten tijde van de “gele shirts” heb ik 9 dagen in Bangkok "vastgezeten " terwijl mijn ticket was verlopen.
Ik zat in een vijfsterrenhotel op kosten van Thailand … maar toch.
Uiteindelijk heb ik eerst de 500 euro voorgeschoten, maar heb dit daarna keurig teruggehad.
De gezondheid van de koning van Thailand is helaas net zo broos als die van Nelson Mandela. Het is algemeen bekend dat de koning een uiterst belangrijke factor is in de stabiliteit van het land. Met andere woorden, mocht hij komen te overlijden, dan hoop ik niet dat je op dat moment daar bent.
Hans.
Volgens de website zijn ze aangesloten bij de TAT, hetgeen betekent dat er een deposito is gestort bij de TAT waar in geval van problemen de reiziger een beroep op kan doen. Net zoiets als de SGR dus, alleen beperkter (ik neem aan 100.000 Baht in hun geval). Dat betekent ook dat ze niet in Nederland zijnn gevestigd en dus geen lid kunnen zijn van de SGR.
Ik maak me niet druk over een eventueel overlijden van de koning, en verwacht niet dat dat tot problemen zal leiden. (Ja, ik ben hier dan zeer waarschijnlijk :))
Khiri Travel organiseerde onlangs onze reis die we via Koning Aap hadden geboekt.
Wij waren in ieder geval tevreden over hun diensten.