Khemtit travel Thailand

Wie heeft er ervaringen met Khemtit travel in Thailand en hoe zijn die ervaringen?
Ad

Beste Ad,

Wij zijn dit jaar met onze drie kinderen naar Thailand :thailand: geweest met Khemtit Travel.:wereld::wereld: We zijn via het internet met hun in contact gekomen en waren in het begin wat huiverig tav een klein reisburo helemaal in Thailand. Dit was achteraf helemaal niet nodig. Edwin en Nancy hebben ons super geholpen. s’avonds mailde we een vraag en de volgende morgen was er al antwoord. Ze hebben ons fantastisch geholpen bij het samenstellen van onze rondreis. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Wat vooral fijn was dat zij alle ins en outs kennen. de hotels en vooral de locaties van de hotels waren geweldig. Evenals de tours en de gidsen. De prijs kwaliteit verhouding is erg gunstig. In vergelijking met ander reisagenten waren wij bij Khemtit travel goedkoper uit met duidelijk betere accommodaties maar vooral op beter locaties.
Ook belangrijk is de transparantie waar mee ze werken.En mocht er iets zijn in thailand zijn ze goed te bereiken en relatief dicht bij.
Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen helpen in jullie keuze. Voor ons was het geweldig mocht je nog vragen hebben dan lees ik het wel.:):slight_smile: Groeten Rob

Beste Rob,

Bedankt voor je zeer positieve reactie in deze, onze indruk is in ieder geval ook positief. Wij zijn voornemens om met kerst en oud en nieuw een tour door Thailand te maken met eveneens 3 (oudere) kinderen. Programma is als volgt:
enkele dagen Bangkok / 2-daagse tour naar drijvende markt en River Kwai / met nachttrein naar Chianmai met enkele dagen verblijf aldaar / 2-daagse tour naar Chiangrai / vlucht terug naar Bangkok / 5 dagen naar eiland Koh Chang.

Indien je mogelijk een vergelijkbare trip hebt gemaakt, vraag ik mezelf af of het verstandig is om de 2-daagse tour naar Chiangrai te maken. Dit ivm het toch al volle programma gedurende het 1e deel van onze vakantie. Indien je ervaringen hierover hebt danwel anderzins tips of suggesties verneem ik dat graag van je.

hartelijk voor je reactie.

met vriendelijke groet,
Ad

Beste Ad,

In Bang kok moet je zeker gaan fietsen met Co van Kessel erg leuk onze kinderen zijn 17,16 en 15 en vonden dit een leuke activiteit. Ook de tempeltour mag eigenlijk niet ontbreken. River kwai is best aardig het is erg interesant en is een highligt welke je eigenlijk niet mag missen. Vooral de Nederlandse verhalen die je daar ziet. Wij hebben overnacht in een floating hotel voor een nacht erg leuke ervaring. Je kunt je daar erg leuk zwemmen maar je ook met een longtail boot stroomopwaarts af laten zetten en dan naar beneden drijven. Wel op tijd bij de steiger weer opstappen :wink: Wij hebben de floatingmarket gecombineerd met de erwan watervallen. Laatste is een flinke wandeling maar je kunt er ook lekker zwemmen.
In Chiang Mai hebben we de Zip line gedaan flight off the Gibbon erg leuke ontspannende activiteit en achteraf helemaal niet zo eng als het lijkt. en ook een fietstocht welke weer heel anders was dan Bangkok.
Wij zijn wel in twee dagen naar Chiangrai gegaan. Het drielanden punt is leuk om gezien te hebben maar weinig spectaculair we hadden daar wel een heel mooi hotel met een prachtig uitzicht over de golden triagle. Het is best een hele rit maar met een gids heb je enkele leuk uitstapjes zoals de white tempel hotsprings apentempel Wat je absoluut moet zien zijn de long necks, hebben op ons een grote indruk gemaakt. Erg raar om te zien hoe deze (nog weinige) mensen leven in hun cultuur (beetje bizar) ook al is het natuurlijk wel toeristisch. en natuurlijk niet te vergeten de olifantentocht bij de Karen stam Dit hoort er toch echt bij in Thailand dit gaat vooraf met een leuke longtail boottocht ook erg leuk. Dus wij vonden deze trip zeker de moeite waard.
Als gids hadden wij Atie (als ik het goed schrijf) echt een hele goede gids.

Als eiland hebben we Koh phangnan en Koh Tao bezocht dus daar kan ik je weinig mee helpen.

Hopelijk heb je hier iets aan. Groet Rob

Hoi Rob,

ter info de leeftijd van onze kinderen is 23/20/16. 1e indruk is dat jullie reis in grote lijnen overeen komt met die van ons. Heel erg bedankt voor je info. Mocht je nog wat van belang zijnde info te binnen schieten dan verneem ik dat graag!

prettig weekend gewenst,

met vriendelijke groet,
ad