Hallo,
Deze zomer gaan we met ons gezin (2 volw. en 2 kinderen van 13 en 16 j) een safari maken in Kenia. De safari willen we graag van thuis uit regelen.
Hier op de site heb ik al heel wat info kunnen vinden. We weten ondertussen al dat we 4 dagen safari nemen (Tsavo East, West en Amboseli).
Ik heb al verschillende aanbiedingen ontvangen o.a. Monica tours, Magical tours, Julius safaris (de prijzen liggen een beetje in dezelfde lijn). We twijfelen alleen welke lodges we zouden nemen. Heeft iemand info of ervaringen met : Voi wildlife lodge of Voi safari lodge ? Idem voor Ol-Tukai of Kibo safari camp in Amboseli.
Dank bij voorbaat voor jullie reacties of meningen.
Voi Safari Lodge: oude lodge uit de jaren 70, midden in Tsavo op mooie lokatie met een drinkplaats en een observatie tunnel dichtbij.
Voi Wildlife lodge is net buiten Tsavo. Goede lodge, maar doet denken aan een groot hotel (persoonlijk)
Ol-Tukai is een hele mooie luxe lodge op mooie lokatie, alleen wel met een hek eromheen, beetje jammer.
Kibo heb ik alleen een keer gegeten, was erg druk met touristen toen, een deed een beetje commercieel aan.
Andere mogelijkheid is Sentrim Camp: alle luxe en een heuvel vanwaar je een een mooi uitzicht over het park hebt.