Advies gevraagd

Wat raden jullie mij aan:
Ashnil Aruba of Voi Safari in Tsavo Oost

En waarom? Welke lodge heeft het mooiste uitzicht op een drinkplaats.

En wie heeft er verder leuke tips om te doen in Diani? Of interessante dingen, plekken.

Ik heb iets gelezen dat het zondags op het strand leuk is.
Waar is dat dan?

Groetjes Jessica

op zondag middag/avond gaan vele kenyas in diani naar
KIM live muziek op podium bij vervallen hotel two fishes

maak gewoon leuke wandelingen (strand)
wandel eens naar dorpje ukunda,ligt er wel aan waar je hotel staat
anders neem de matatu of tuk-tuk
en eet eens bij meat-palace is beter dan rongai

ashnil ligt bij de aruba dam, als het niet droog is bij een plas
ndololo tent-camp is ook leuk

Ik heb zelf een paar jaar geleden in de Voi Safari lodge gezeten; er is een drinkplaats die je vanuit een tunnel van heel dichtbij kan zien. Erg leuk als de dieren er eenmaal zijn.
Lodge zelf vond ik niet echt sfeervol . (maar dat is mijn mening)

Doe mij maar Ashnil. Is pas nieuw, alles werkt nog goed en ze zorgen voor conservation. Ze hebben goede ideen en projecten die steun verdienen !
Voi Safari lodge bestond als in mijn safari jaren 1979-80-81 :smile:

Maar het waterhole daar is idd wel cool.

.
Probeer niet al te veel te plannen, het lijkt erop of je alles zo in de superpuntjes wil regelen voor je vertrekt dat het alleen nog maar kan tegenvallen als er iets misloopt of niet naar verwachting is.

RELAX

.
http://www.ashnilhotels.com/downloads/AshnilArubaFactsheet.pdf

.http://www.ashnilhotels.com/conservation.asp

.

Wij hebben in november 2 nachten gelogeerd in Ashnil. De bungalows zijn mooi ingericht en hebben allemaal een terras richting de drinkplaats waar vaak olifanten komen.
Het zwembad was aan de kleine kant, maar met een prachtig mooi uitzicht op de olifanten.
Prima restaurant ook.
Wat mij een beetje tegenviel was de aanwezigheid van veel luidruchtige gasten uit Italie.

Na 2 weken safarirondreis hebben we in Diani genoten van eindeloze wandelingen op het prachtige strand.

Ik vond de massale aanwezigheid van russen juist weer erg storend; nog voor het middaguur al dronken en in grote groepen luidruchtig te praten en nog voor de zon op kwam werden er al ligbedjes geclaimd (en daar werd voor betaald, ik zag het gewoon gebeuren).
We hadden nl in Southern Palms een zee-zicht kamer en die russen kregen van de mannen die de bedjes en matrasjes klaarlegden zelfs dubbele matrasjes (dus 2 op 1 bedje). Zelfs de bewaking deed er aan mee.
Er waren inderdaad ook italianen maar dat waren wat oudere mensen waar ik geen last van had.
De volgende keer geen massaal strandhotel voor ons meer!

Ik zie dat ik 2 dingen door elkaar haal; Lecoq heeft het over een lodge en ik heb het over het strand in Diani:wub::wub:
Maar het feit blijft bestaan dat russen massaal Kenia hebben ontdekt.

En dat je overal in Kenia om een ligbed moet vechten! :disgust:

Ik ga er never nooit voor betalen of vechten; het is idd disgusting!
Maar om al voor 06.00 uur je “plaats” te bepalen en pas uuurren later komt opdagen, daar zakt je broek toch van af???

Krijg maagpijn van dit te lezen. Onwaarschijnlijk, de ramp is dus echt geschied, russen in Kenya. Ojee ojee, hopen maar dat ze Kilifi links laten liggen…

Zal nooit vergeten dat mijn 7 jarige dochter zei, in Hotel Jasmine in Egypte, mama, kijk eens wat een onbeleefde mensen ? Ze scheppen hun hele bord vol , eten 1 hapje en laten de rest staan…

Gaan ze dit nu ook presteren in Kenya. SHIT

:mad:

.

Geen paniek Masaku, onze tuin in Kilifi blijft rustig om je tentje te komen zetten. We gaan niet 11 maart, wel 27 april. Kijk in je privé berichten.

GRTZ
Mwende

:zon02:

Nee hoor , wij hebben hangmatten in onze palmen :slight_smile: KARIBU

.

Vergeet niet dat er ook nog 5 liter Tusker bij moet; kijk eens naar die bierbuiken van zelol2

Conclusie haha:

Ashnil of Voi Safari lodge.

Greets Jessica

Aan jou de keus, of gaan we stemmen?
Ik stem voor Ashnil :smiley:

1 like

Doe mij maar Ashnil. Is pas nieuw, alles werkt nog goed en ze zorgen voor conservation. Ze hebben goede ideen en projecten die steun verdienen !
Voi Safari lodge bestond als in mijn safari jaren 1979-80-81

Maar het waterhole daar is idd wel cool.

.
Probeer niet al te veel te plannen, het lijkt erop of je alles zo in de superpuntjes wil regelen voor je vertrekt dat het alleen nog maar kan tegenvallen als er iets misloopt of niet naar verwachting is.

RELAX

.
http://www.ashnilhotels.com/download...aFactsheet.pdf

.http://www.ashnilhotels.com/conservation.asp

. WE GAAN STEMMEN

KENYA EN IK HEBBEN ASHNIL AANGEGEVEN

Ashnil! :wink:

Ndololo is eenvoudig maar erg echt super!
Onlangs zijn de tenten vernieuwd … daar waren ze mee bezig toen ik daar een paar maanden geleden was …