Kenia wie heeft informatie over reisbureau OnsKenia

punt 1: als u bijna geen tijd heeft, kunt u beter niet naar kenya gaan

punt 2: als u alles gedetailleerd wilt plannen, kunt u beter ook niet naar kenya gaan
u moet juist impulsief zijn en snel aanpassen dan is het pas leuk in kenya

groet murugi

ps: gerustgesteld??, hoeven wij niet meer te worden ! :lol:

Is het op z’n minst niet een heel klein beetje merkwaardig van iemand, die reeds besloten heeft om met OnsKenia op safari te gaan, dat diegene na z’n langoverwogen besluit pas achteraf op het forum informatie komt vragen over dat bedrijf … vervolgens antwoord krijgt van mensen die zich niet net als de vraagsteller gister, maar zich vandaag rond de klok van 1 en 5 aan hebben gemeld op wereldwijzer forums … Zijn er nog andere mensen die meer informatie hebben over OnsKenia, al is het om mijn achterdocht weg te nemen?

We laten het gewoon HUN Kenia.

Na 5 uur beurs is immers alles vergeleken, wij kunnen er verder geen meningen over geven. Google ‘‘Severin Sea lodge’’ en kijk naar de prijzen. (en wie de eigenaars zijn) Vergelijk dat met wat ONS Kenia aanbied.

KKDWD

.

Moest het even terugzoeken in ons fotoalbum de streek/plaats heet Machakos ten oosten van Nairobi daarna zijn we doorgereden naar Amboseli.

Wat betreft SGR en Calamiteitenfonds is ook een vorm van zekerheid aangezien die aangesloten reisburo’s daar ook jaarlijks door accountants gecontroleerd moeten worden heb ik gelezen op die sites.

vervelend geschetst door jouw maar na Kenia en een tip van een collega zijn we nu van plan naar Namibie te gaan en we zijn ons daarop aan het orienteren nu.

dank ook u voor uw reactie:
punt 1: volgens mijn herinnering schreef ik:
Gelukkig heb ik af en toe wat tijd over om alles te lezen wat er voor antwoorden komen op mijn toch zo eenvoudige vraag.

En nu nog maar even serieus: ik stelde een zo eenvoudig mogelijke vraag en ik word overspoeld met fantastische raadgevingen. Dat is mooi, gelukkig heeft een enkele deelnemer de vraag begrepen.
Er is tenminste 1 bijdrage waar ik wat aan heb, namelijke een ervaring met OnsKenia.

En dat antwoord geeft mij een idee, dat we meer informatie gaan opvragen bij dat bedrijf.
Mocht de offerte interessant zijn, dan nemen we ook die mee in onze besluitvorming. In het algemeen zijn impulsieve vormen van besluiten niet zo verstandig.

Dat is de volgorde die Wij gaan volgen.

In ieder geval een dank aan mensen die ons informeerden over de gestelde vraag.

Ook u bedankt voor een antwoord met inhoud:wereld:

Dat is een prachtland, je zal er erg verbaasd zijn dat het ‘Afrika’ heet. ALs je in Kenia geweest ben tin je komt in Namibie lijkt het wel een andere planeet…

PRACHTIGE natuur !!

ENJOY

(Namibië is wel ± 60% duurder dan Kenya kwa rondreizen en lodges)

Daar zijn we ook inmiddels achter, andere rubriek vraag gesteld en een bruikbare tip mogen ontvangen ook op mijn Inbox. Gaan daar ook eens orienteren.

Laten we er even op letten dat we on-topic blijven. Ik zag te laat dat er op een verkeerde manier werd geantwoord.

Misschien dat het geheel bijzonder is maar vooralsnog blijft het een forum en vragen (mits correct) staat vrij.

1 like

Beste Afrka reizigers
Meer reacties on-topic dan wel te verstaan zijn nog steeds welkom

ik durf niet , uit schrik voor de kettingzaag lol2:paranoid:

Hallo Runner10,

Ik weet niet of je dit forum nog volgt en wellicht heb je al maanden geleden geboekt maar ik kom je vraag nu pas tegen.

Wij hebben ervaring met OnsKenia en ik kan je vertellen dat het een super organisatie is. Zeer kleinschalig en al je wensen worden op maat ingevuld.
Zij werken samen met een zeer klein familie safaribedrijf in Nairobi en doen zoveel mogelijk rechtstreeks zaken met de bevolking, zo groen en eco vriendelijk mogelijk. Tenminste, in ons geval.
Wij hebben een twee weekse prive safari geboekt en hebben alleen gelogeerd in zeer kleinschalige locaties waar de oorspronkelijke keniaanse bevolking de leiding had. Wij zijn helemaal in de watten gelegd en hebben een super safari gehad.
Echt alles is in overleg mogelijk.
Aan het einde van onze vakantie gelogeerd in Msambweni in een heerlijk hutje aan het strand. Romantiek ten top. Vergeet al die schreeuwerige grootschalige Amerikaans georienteerd hotels en ga voor het echte Afrika.